Smoky Pizza [Feedback Gevraagd]

Vanaf 2:20 ongeveer wordt-ie echt vet. Lekkere trommeltjes, goeie groove, mooi sfeertje. De akkoordwisseling op 3:30 is ook erg lekker. De sound van de kick vind ik wat minder, erg prominent aanwezig. In het eerste stuk stoort me dat trouwens meer dan in het 4x4 stuk. Maar in z'n geheel een lekkere plaat hoor.

Was al lekker en blijft toch wel erg lekker :D :)

Heerlijk Bob :okdan: Mooie details all around.. die baslijntjes lopen erg lekker en die basslide aan het eind..:halleluja
Gitaartje zit er ook lekker in btw...

Thanks Patrick! Ik ga er voor het gemak dan ook maar even van uit dat de tweede versie wat beter is dan de eerste. :)

Vanaf 2:20 ongeveer wordt-ie echt vet. Lekkere trommeltjes, goeie groove, mooi sfeertje. De akkoordwisseling op 3:30 is ook erg lekker. De sound van de kick vind ik wat minder, erg prominent aanwezig. In het eerste stuk stoort me dat trouwens meer dan in het 4x4 stuk. Maar in z'n geheel een lekkere plaat hoor.

Ik weet niet of je naar de eerste of de tweede versie hebt geluisterd. Hoe dan dank voor je mooie complimenten. Die kick in de tweede versie heb ik wat laag bijgestopt ten opzichte van de eerste. Het zijn er eigenlijk twee (ook in de eerste). Ik vond die tweede zelf eigenlijk best lekker. Ben nu dus benieuwd :).

Back