Veel nieuws op bandcamp

Weer een nieuwe CD : Nonsense PT II

Hier kun je hem gratis beluisteren :

en hier kunnen jullie hem kopen voor nog geen 6 euro (of gewoon luisteren natuurlijk) :

https://gloomer2000.bandcamp.com/album/nonsense-pt-ii

Dan steunen jullie Ajna, Firewalk, Dakook, Chris Bulman en Nascent Grass :luv:

Tracklist :

1. Gloomer - I Believe It 04:52
2. Gloomer - Don't Let It Happen 04:58
3. FireWalk - Gravity Waves (Gloomer Remix) 07:53
4. Gloomer - Anonymous 04:34
5. Gloomer - Fatbergs Politicians 04:17
6. DaKook & Gloomer - Hidden Level 04:33
7. Ajna ft. Gloomer - Don't Mind The Men (Behind The Curtain) 06:31
8. Nascent Grass & Gloomer - Double Shot 04:44
9. Gloomer - Unshredable Files 10:26
10. Gloomer - Cherry Marines 04:53
11. Gloomer - Les Présidents Chiants 04:39
12. Gloomer - Capgras Syndrome 04:43
13. Gloomer - Entangled In Mud (Firewalk Cameo) 06:33
14. Gloomer - Under The Bus 03:41
15. Gloomer - Let's All Schranz 04:42
16. Chris Bulman & Gloomer - Sheep Vampirism 03:52

Veel luisterplezier 8)

Van het nieuwe album van Mindsearch's Revenge, Thriller, het nummer Thriller One.

https://soundcloud.com/phochos/thriller-one

Attachments

• Thriller.jpg
    Thriller.jpg
    30,6 KB · Bekeken: 90
nice, er staan trouwens heleboel dingen niet meer op je bandcamp? (goeie tracks die mensen zoeken)

o.a: Point of Equinox, Frimaire, Crystal Sun, Reflections Of Challenger, the-w-a-h-sessions-volume-2 heleboel albums staan er ook niet meer?

nice, er staan trouwens heleboel dingen niet meer op je bandcamp? (goeie tracks die mensen zoeken)

o.a: Point of Equinox, Frimaire, Crystal Sun, Reflections Of Challenger, the-w-a-h-sessions-volume-2 heleboel albums staan er ook niet meer?

Klopt, als ze er een jaar op gestaan hebben haal ik ze weg, moet ook wel omdat je maar voor iets van 3 uur ruimte hebt bij een standaard pakket bij Soundcloud. Voor een uitgebreider pakket heb ik nog even geen geld.

Heb je mijn priveberichtjes gelezen, smackos.

Soundcloud
Maar het gaat toch over bandcamp? ;)

Grappig die soundeffecten, volgens mij had ik die op m'n jeugd-casio ook zitten ^_^

Ik vind het stuk vanaf 17:00 eigenlijk het lekkerst, hoewel sommige geluiden net ff iets te lang door blijven gaan naar mijn smaak.

ow zal ze ff checken lees die prive berichten nooit omdat die vaak is uitgelogd hier

dat is wel jammer dat die er niet op staan, zijn toch echte goede tracks, kan je niet beter een goeie selectie maken ipv na een jaar deleten, er staan ook toch wel veel magix music maker toestanden die ,excuzes le mot, niet zo heel interessant zijn en de geniale dingen die je hebt gemaakt een beetje verwateren...beter een kleinere gefocusede selectie die meteen indruk maakt dan een eindeloze magix music maker exploitatie soep ;)

ow zal ze ff checken lees die prive berichten nooit omdat die vaak is uitgelogd hier

dat is wel jammer dat die er niet op staan, zijn toch echte goede tracks, kan je niet beter een goeie selectie maken ipv na een jaar deleten, er staan ook toch wel veel magix music maker toestanden die ,excuzes le mot, niet zo heel interessant zijn en de geniale dingen die je hebt gemaakt een beetje verwateren...beter een kleinere gefocusede selectie die meteen indruk maakt dan een eindeloze magix music maker exploitatie soep ;)

Ik maak niks meer met de Magix Soundpools, gebruik alleen de Magix sequencer nog voor afmixen. En sommige nummers heb ik niet meer in bezit zoals Point Of Equinox door een crash van mijn computer, zijn een aantal tracks definitief verloren geraakt.=(=(

Dat is kut ja maar misschien heeft iemand die track nog ergens staan.
De triller vind ik wel mooi, alleen die 'hihihi hahaha' samples hoeven niet zo
van mij.

-Drie kaaste bericht!!!-

Laatst gewijzigd:
Ik heb de twee lange tracks in tweeën gesplitst en de hahahahahahahah uit het eerste nummer ingekort. Op Part Two en Part Three komt de hahahahaha nog wel terug, maar niet meer zo irritant.
Ik heb dit album gemaakt met in mijn hoofd een speelfilm, met bijv in het begin van Part One een man die langs kamers loopt waar kostschoolmeisjes liggen, zodra hij zich laat zien gillen ze en smijt hij de deur dicht om naar de volgende kamer te gaan. Verderop in Part Two heb je bijv. een achtervolging waarbij de man wordt gearresteerd en levenslang krijgt. En met Part Three worden de meisjes vrijgelaten, maar ondanks dat komt de hahahaha toch weer terug op mysterieuze wijze. Het zou dus een aardige onzinfilm worden. HAHAHAHAHHA

En nog een nieuw nummer, van het album Works Volume VI van Phochos. Titel is Spooks 1.

https://soundcloud.com/phochos/spooks-1

Daar ik niet meer de mogelijkheid van de leiding van bandcamp krijg om nieuwee muziek te plaatsen, heb ik een nieuwe website www.orionrecords.vpweb.nl gemaakt om daar dan nieuwere muziek te kunnen plaatsen. Hopelijk krijg ik in de toekomst toch nog de mogelijkheid om nieuwe muziek op bandcamp te kunnen plaatsen.

Ha Jos,
waarom mag je geen nieuwe muziek meer plaatsen ?
Ruzie gezocht (en gekregen), vinden ze je muziek niet mooi genoeg, willen ze gewoon meer centen zien, of....

Ha Jos,
waarom mag je geen nieuwe muziek meer plaatsen ?
Ruzie gezocht (en gekregen), vinden ze je muziek niet mooi genoeg, willen ze gewoon meer centen zien, of....

Denk dat het om het laatste gaat - geld dus - en wellicht dat ik teveel albums heb geplaatst (tot nu toe 117 stuks - wellicht wat teveel van het goede). Maar als ik om een nieuw password vraag en mijn emailadres invoer, krijg ik geen antwoord van hen terwijl ze op de website wel zo aangeven dat je zo een nieuw password moet verkrijgen via je emailadres. Dus hopelijk gebeurt dit nog een keertje, voorlopig ga ik via mijn nieuwe website werken, staat nu nog niets op, alleen maar fotos van de studio en oude studios.:D

Kijk eens in je spambox...

Niets dat er in mijn spambox staat, dus wellicht heb ik teveel geproduceerd tegen te weinig geld wat het in het laatje brengt.

Dan hadden ze dat toch wel vermeld? Ik denk dat er gewoon iets mis gaat met het aanmelden.

Dan hadden ze dat toch wel vermeld? Ik denk dat er gewoon iets mis gaat met het aanmelden.

Wellicht, maar tot op heden is het me niet gelukt om met de mij bekende wachtwoorden in te loggen en alle variaties erop ook niet.:stupid

tja het is vrij logisch toch dat je geen nieuwe bandcamp aan kan maken als je er al eentje hebt...en kwestie van 'geld zien' het is een gratis service als je niks verkoopt...er zit natuurlijk wel een maximum aan hoeveel je er gratis op kan zetten. Waarom haal je niet wat (of veel) van die 172 albums weg die niet verkopen (al die magix shizzle ;) ) en concentreer je op je goeie albums....zoals ik al eerder zei er zitten toch echt fantastische dingen bij die mensen kunnen ontdekken en kopen maar er staat zoveel dat ze door de bomen het bos niet kunnen zien....

Back