Veel nieuws op bandcamp

een beetje van'm zelf en een heel erg veel beetje van...

magix.gif

Goed werk op Klavierstücke!

Mvg.

CoolRunning

Ik vind vooral Klavierstücke teil 3 een prachtige opbouw hebben! Goed werk!

Zou je niet eens aan macrame gaan doen?

Vanaf vanmiddag ga ik beginnen aan The W.A.H.-Sessions Volume 2, daarna wordt het alleen nog maar hardware, de mix voer ik nog wel uit op Magix. Binnenkort ga ik beginnen met een ander pakket dan Magix voor de mix.:okdan:

Neen,

Alleen maar hardware, dus met alle (behalve de Yamaha PSS570 en de Korg MonoTron Delay, die komen nog binnen) apparaten die er nu in de studio staan. Het wordt dus weer een sessie in één take zoals ik ook bij de eerste versie van The W.A.H.-Sessions heb gedaan.

:okdan:

och hoe je het ,maakt , maakt me eigenlijk niet uit
als het maar loopt
vindt wel dat de makers van magix je een eervolle vermelding zouden kunnen geven op de "about" pagina, je promoot het programma behoorlijk met alle noeste arbeid.

voor ik het vergeet, eenieder een fijne avond gewenst met veel magic en een mooi begin van het nieuwe jaar !
uwer sunny

Hey Jos, ik zou gewoon weglaten waarmee het is gemaakt, kan er niet over gezeurd worden. Lekker belangrijk hoe je tot je composities komt, zolang het maar geen plagiaat is....

Software/hardware whatever, boeind, 'professionele' artiesten zetten toch ook niet op hun cds wat ze gebruiken (normaal gesproken dan, want er zijn er wel sommige die dit doen)

Zo blijf je eeuwig die discussie houden, muziek moet je beoordelen om de muziek, niet waarmee het gemaakt is.....

mijn 2 centen

vaker met hele professionele keyboardspelers gesproken, ook in het electronisch muziek wereldje, die ruiterlijk toegaven eigenlijk altijd presets van geluiden te gebruiken. dus nada eigen geluiden
dus wat is het verschil ?

Maakt inderdaad niet zoveel uit waar je het mee maakt, maar echt achter de toetsen spelen geeft natuurlijk veel meer voldoening dan het schuiven van blokjes naar de juiste vakjes op de computer.

Als alles meezit kan ik op 2 januari de nummers van The W.A.H.-Sessions al uploaden naar bandcamp, gaat weer behoorlijk voorspoedig achter de toetsen en heb er nu echt veel zin in (af en toe schrik ik me dood van weer een zware ontploffing van vuurwerk vlakbij, maar ja, dat hoort erbij vandaag).

Ook iedereen een goede jaarwisseling en veel succes in het nieuwe jaar, met veel mooie muziek.

Genoeg over Magix.

Ik ben ook wel benieuwd hoe jij al dat materiaal uit de grond stampt. Kun je niet eens een video maken waarin we zien hoe Phochos een nummer in elkaar zet, van begin tot eindresultaat?

Genoeg over Magix.

Ik ben ook wel benieuwd hoe jij al dat materiaal uit de grond stampt. Kun je niet eens een video maken waarin we zien hoe Phochos een nummer in elkaar zet, van begin tot eindresultaat?

Daar ben ik ook mee bezig, heb een speciale camera gekocht met groothoeklens zodat alles ook op video te zien is. KOmt er dus nog aan.:okdan:

Haast je niet, morgen mag ook hoor!

Dat zal ik bij het volgende album doen, heb de nummers opgenomen vanmiddag, morgen afmixen en dinsdag publiceren. Het zijn vier lange nummers geworden, ben er zelf heel erg tevreden over.:okdan:

Vier nummers in en dag?

Heheh, als je op Realistic Rapmaster zoekt bij afbeeldingen is de 8e foto een WAH foto :D

Back