Veel nieuws op bandcamp

Deel 1 van Frozen Moons van Akku und Abbel is uitgekomen op bandcamp. Hiervan het nummer Ganymedes - Single Version. Deel twee zijn we nu aan bezig.

https://soundcloud.com/phochos/ganymedes-singleversionmp3

ff heel pcies door de haak genomen gaat dat nog niet op voor je laatst geplaatste track nutuulk want daar zit een orchestra hit in...

Die zit op de Yamaha PSS790 en dat is een hardware toestel, dus dat gaat wel op. Okee, het is AWM van Yamaha dus gesampled, maar ik bedoelde geen samples ala Magix of zoiets.:D

En het hoesje van Frozen Moons.

Attachments

• Frozen Moons.jpg
    Frozen Moons.jpg
    68,4 KB · Bekeken: 78
... maar ik bedoelde geen samples ala Magix of zoiets.:D
dat zijn toch ook geen samples, maar meer multi-minute building blocks die je semi at random bij elkaar kunt gooien

En het hoesje van Frozen Moons
Gezien de gas-reus op de achtergrond en het feit dat de bevroren bal gas en/of vloeistof ejaculeert gaat het hier om Europa

dat zijn toch ook geen samples, maar meer multi-minute building blocks die je semi at random bij elkaar kunt gooien

Gezien de gas-reus op de achtergrond en het feit dat de bevroren bal gas en/of vloeistof ejaculeert gaat het hier om Europa

Mispoes, het is Triton van Neptunus, die planeet is blauw. Maar Triton komt niet voor op beide albums van Frozen Moons, daar ik al eerder Triton heb uitgebracht.:halleluja

En op Europa komen geen gas ejaculaties voor.

Laatst gewijzigd:
ook geen waterspuiters?
hoe kort/lang mag/moet een stuk(je) audio zijn om het nog een sample te kunnen noemen?

ook geen waterspuiters?

hoe kort/lang mag/moet een stuk(je) audio zijn om het nog een sample te kunnen noemen?

Nee, geen waterspuiters, wel een grote oceaan van water onder het ijs, maar de ijslaag is 10 km dik dus mocht men ooit landen op Europa, hebben ze een vrij grote boor nodig om erdoorheen te komen.

Manen die wel spuiten zijn:

Enceladus van Saturnus, Triton van Neptunus, Io van Jupiter (Zwavelvulkanen), Ganymedes van Jupiter.:D

De nog overgebleven nummers zijn ook opgenomen en zijn samengevoegd op het eerste deel van Frozen Moons. Volume 2 van Frozen Moons komt later in het jaar uit.:okdan:

ik hoop dat je toch niet echt denkt dat het er zo uitziet?.....:D

man, wat een crappy plaatje..

:mega:

Mispoes, het is Triton van Neptunus, die planeet is blauw. Maar Triton komt niet voor op beide albums van Frozen Moons, daar ik al eerder Triton heb uitgebracht.:halleluja

ik hoop dat je toch niet echt denkt dat het er zo uitziet?.....:D

man, wat een crappy plaatje..

:mega:

Deels ziet het er zo uit. Ben nog op zoek naar een wat beter plaatje van Triton, nog niet gevonden. Deze was ook wat opgerekt waardoor hij minder mooi is geworden.:D

Nieuw hoesje van Frozen Moons is nu te bewonderen op bandcamp.:okdan:

Van Mindsearch's Revenge is het nieuwe album "Equinoxium" op bandcamp uitgekomen.:okdan:

Attachments

• Equinoxium.jpg
    Equinoxium.jpg
    41,2 KB · Bekeken: 78
Laatst gewijzigd:
na een dikke week alweer een album uit... t'is wel erg snel allemaal, toch maar weer magix gebruikt of gewoon nummers gerecycled (opnieuwgefietst)?

Deels hardware, deels software, deels oud spul opnieuw gemixed.:dubbel:

Back