Veel nieuws op bandcamp

Binnenkort komt er nog een album uit, The W.A.H.-Sessions Part 3 en 4. Het derde deel staat er al bij, het vierde ga ik in het weekend opnemen, weer in één take opgenomen. Deze komen dan gezamenlijk op een album uit.

Binnenkort komt er nog een album uit, The W.A.H.-Sessions Part 3 en 4. Het derde deel staat er al bij, het vierde ga ik in het weekend opnemen, weer in één take opgenomen. Deze komen dan gezamenlijk op een album uit.

In one take? Magix is your best friend :)

In one take? Magix is your best friend :)

De eerste drie delen zijn ook allemaal in één take opgenomen, luister maar eens op bandcamp naar de W.A.H.-Session volumes.:D

het houd niet op, het gaat maar door, het raast maar voort, er zit geen staart aan, er zit geen rem op, het einde is nog lang niet in zicht, the sky is the limit, het draait op volle toeren, voorwaards mars, nog altijd volop in galop, nog langer niet bij het gaatje, gewoon nonstop ende onuitputtelijk ook :dj:

Ja, ik heb de laatste tijd weer veel inspiratie, zal wel weer een tijd komen dat het op een laag pitje komt te staan.:halleluja

En een kleine verandering op bandcamp.

Het album Blau-Grün-Rot is aangevuld met het album Gelb-Blau (beide van Haags Timmerbedrijf). Nieuwe titel is nu Blau-Grün-Rot-Gelb, zie het hoesje.

Attachments

• Blau-Grün-Rot-Gelb.jpg
    Blau-Grün-Rot-Gelb.jpg
    41,5 KB · Bekeken: 78
En de albums Färben en Orange-Grün van Haags Timmerbedrijf zijn ook samengevoegd, titel blijft gewoon Färben.:D

pas maar op met zo veel releasen straks word het ban camp....

Ik ben bezig om een aantal releases samen te voegen en enkele zijn verwijderd. En ze zijn allemaal gratis, dus denk niet dat ik snel eraf wordt gegooid.:D

En de albums Färben en Orange-Grün van Haags Timmerbedrijf zijn ook samengevoegd, titel blijft gewoon Färben.:D

onnavolgbaar die Phiooch,....

waarom het deze dan geen Färben und auch Orange-Grün......

:mega:

Back