Veel nieuws op bandcamp

Het nieuwe album van Phochos in de stijl van Irrlicht en Cyborg van Klaus Schulze gaat Traumland heten. Ik gebruik dan alleen de Yamaha B5DR orgel, Yamaha HE8 multikeyboard/orgel, de Yamaha PSS360 keyboard/synthesizer en de HFG BJ82 generator. Met de Renkforce mixer laat ik dan ook opgenomen geluiden via de MP3 speler die erin zit meelopen, zoals effecten, vocalen e.d.

Attachments

• Traumland.jpg
    Traumland.jpg
    37,7 KB · Bekeken: 91
Na lange ziekte ben ik nu weer fit genoeg om langdurig in de studio te duiken om met alleen de hardware muziek te maken. Heb nu ook voldoende staan, dus gaan we beginnen aan de opnamens van Traumland, geheel in de stijl van de vroegere Klaus Schulze albums tot en met Dune uit 1979. Veel kosmische klanken en sequencers.:peukie:

Nieuw nummer van het album van Abbel und Cky (spreek uit: Tseki). Titelnummer is Cold Disco.

https://soundcloud.com/phochos/colddisco

Misschien moet je het Droomland noemen of in een andere taal, want er is natuurlijk al het Pyrolator Traumland album in hetzelfde genre uit 1987;)

Ben benieuwd!

Misschien moet je het Droomland noemen of in een andere taal, want er is natuurlijk al het Pyrolator Traumland album in hetzelfde genre uit 1987;)

Ben benieuwd!

Zal even checkenn hoe het in het Frans klinkt.:D

Naamsverandering aan het album Traumland, wordt Monde Imaginaire (dus droomwereld ipv droomland).:D

Attachments

• Monde Imaginaire.jpg
    Monde Imaginaire.jpg
    31,2 KB · Bekeken: 96
ja dat klinkt een stuk beter, nu aan het werk we willen die muziek horen! 8)

Ga vanaf a.s. maandag beginnen. En dank voor de feedback.:halleluja

Een mix-album van Phochos.

The Best Of Fonos Records: The Mixes Volume 1. Met het hele album Scenes From A Revolutionary Earth.

https://soundcloud.com/phochos/scenes-from-a-revolutionary-earth-the-mix

Attachments

• The Best Of Fonos Records 1.jpg
    The Best Of Fonos Records 1.jpg
    68,6 KB · Bekeken: 91
Een mix-album van PhochosEen mix-album van Phochos

Een mix-album van PhochosEen mix-album van Phochos

Lekker voor in de auto. :-)

Maandag verder met de opnamens van het album Monde Imaginaire van Phochos. Dan is ook mijn nieuwe keyboard PSR E413 binnen en kan ik ook van deze gebruik maken van de sequencersporen, waarvan ik bij de PSS790 deze ook ga gebruiken. Daarnaast ook nog de Roland MC303 in mijn bezit voor de sequences.:D

Respectloos reageren is blijkbaar de nieuwe hobby voor sommigen hier
Die jongen (Pochos) doet gewoon zijn best en verkoopt waarschijnlijk meer van zijn muziek dan U mijnheertje noxdumbo.
En het is nog een aardige kerel ook ,

Iedereen vrij in het geven van positieve of negatieve meldingen. Maar het gaat te ver voor me als iemand, zoals laatst op soundcloud reageerde met (en ik lieg niet):

Stop spamming the world with your crap music. Fuck off this site with your music.:duivels:

Een foto van de WAH studio van grote hoogte, gehomen vanaf een vrij wankele aluminium trap (daarom niet al te scherp).:D

Attachments

• DSC03199.jpg
    DSC03199.jpg
    61,2 KB · Bekeken: 96
Lekker compact.

Gebruik je echt alleen die mini computer-speakertjes voor je monitoring?

Lekker compact.

Gebruik je echt alleen die mini computer-speakertjes voor je monitoring?

Ik werk meestal met de koptelefoon op. Op de foto staat ook nog niet mijn nieuwe mixer, die van de week nog binnen gaat komen. En de kleinere mixer en beide recorders zijn er ook nog niet op te vinden.:D

Back