• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

PG300 + alfajuno ROLAND

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: PG300 + alfajuno ROLAND

Origineel geplaatst door EviL 3°3
vintage gear ... doe een bod of voorstel tot ruilen !!!

Alvast bedankt ,

Philippe.

:duivels:

ik heb wel interesse in de pg 300

wat moet hij gaan kosten ?????

:halleluja

Zoals eerder vermeld ... ikzelf heb veeeel betaald (naar jullie normen dan) . Je moet rekenen dat een PG300 uiterst zeldzaam en (meestal) nooit alleeen te vinden is . Ik heb er nl.285 pleuro's voor betaald . Dit is op zich en naar mijn mening veel MAAR dan heb je wel full control over jouw synth ... ga maar es na hoeveel een syth met alle controls erop kost ... daar betaal je al gauw 700 a 800 euro voor!!!

Als je rekent een juno : 250 euro en een PG300 285 euro = dan kom je er !!!!

Geef me zelf een bod ....

Hopelijk ben je wijzer door geworden ... je moet wel begrijpen dat ik hem je NIET kan laten aan dumpingsprijzen ... aangezien ik er zelf heeeeel veeel voor betaald heb !!

Hopelijk was ik je van dienst ,

Phili.

De pg-300 is redelijk cheap, maar de Juno zelf is niet echt supergoedkoop naar "onze" maatstaven.

wel okee ... ik heb zelf voor de juno nog 300 euro betaald ... veeel te veel dus :(

Jaaaa het is een beetje wat de gek er voor geeft. Ik heb de mijne gekocht & verkocht voor 350 euro, ook een 1, dus ja, ik was er ook zo eentje :)

Origineel geplaatst door bikkel
Jaaaa het is een beetje wat de gek er voor geeft. Ik heb de mijne gekocht & verkocht voor 350 euro, ook een 1, dus ja, ik was er ook zo eentje :)

ik heb mijn juno 2 gekocht voor 75 euro

Deze prijzen zijn echt wel redelijk.
Alpha 2 paar jaar geleden was ie nog 750 piek dus wat 300 eu duur.
pg 300 super zeldzaam en gewild daar mag je dus knaken voor vragen.
De mijne gaat never meer de deur uit.

Laat ze maar lullen je prijzen zijn
:okdan:

maar is wel zijn $$$ waard ... vet machine zeker in combinatie met PG300 ... vettttt!!

Remember : the one and only DoMiNaToR

Gij chance met 75 pleuros ... i

vergeet joey beltram nie,daar heeft the human recource het van

Ik heb trouwens mijn juno 2 zo''n 4 maanden geleden weggedaan via marktplaats voor 375 eu
dus je kan er echt nog wel wat meer voor krijgen.
Vooral mensen die hardcore e.d. willen maken vinden het nog steeds een must.:)

dnke dat de gemmidlede hardstyle producer er ook wel 1 heeftstaan en hoor hem vaker in hardstyle dan hardcore tegenwoordig........

maargoed back on topic weer :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back