Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.....
Origineel geplaatst door omc
Ik moet het voorlopig met een Virus C Profielplaatje edition doen.![]()

Origineel geplaatst door Tom 32
Heb de mijne net keurig ingepakt in z'n doosje......morgen gaatie weg![]()
Origineel geplaatst door Catalunya
Gefeliciteerd met je aankoop. Ik deel je enthousiasme!
Het is 1 van de beste synths ooit gemaakt vind ik. Wordt volgens mij een collectors item.
groet Erik
Origineel geplaatst door bikkel
Hij wordt volgens mij ook ontzeeeeeeeeeeettend veel verkocht. De DX-7 is ook een klassieker maar geen collectors item geworden, er waren er simpelweg te veel van gemaakt.
Gefeliciteerd met je aankoop. Ik deel je enthousiasme!
Het is 1 van de beste synths ooit gemaakt vind ik. Wordt volgens mij een collectors item.
groet Erik

Origineel geplaatst door Cozko
Ik ben nu ook voor de tweede keer binnen één jaar tijd op jacht naar een Virus C. Dus slecht kan ie nooit zijn.![]()
Mag ik raden? Je hebt hem ooit gehad, verkocht en wil er toch weer 1 hebben?

Ja, daar kun je gelijk in hebben. Toch gaat (zoals ik op dit forum lees) het niet zo goed met de hardware. Misschien zitten op dit forum 50 % mensen die overstappen of al puur voor de software gaan.
Ik vind het gouden tijden, want we worden overladen met hardware stuff, wat een aantal jaren onbetaalbaar voor me was. Ik ben sinds een aantal jaren aan het inslaan. Bijv. compressor van nieuw 3500 die nu worden aangeboden voor 10% van de oorspronkelijke prijs.
Ik vraag me af of de synthesizermarkt qua hardware stuff niet aan het instorten is. Wordt de Virus werkelijk wel zoveel verkocht? Maar ik zal voorlopig niet overstappen op software. Met 3 goede synths kun je alles maken wat je wil. Heerlijk echte knoppen draaien en een kracht die uit de Virus komt. Ongekend. Pas zei iemand dat die Virus in mijn nummer als een tijger klonk. Vond ik leuk om te horen.
Maar goede investering hoor. uiteindelijk gebruiken meer mensen dezelfde softsynths dan een Virus. Dus qua klank ga jij je onderscheiden van de massa.
Groet Erik

Sja, da's een keuze.. (hoop ik voor je!)
Nee niet alleen VA. Hij doet me denken aan de ELKA SYNTHEX. Vooral het filter.
Ik heb ook een prohet V gehad en je haalt er echt dezelfde bassen en brass geluiden uit alleen stabieler.
Origineel geplaatst door Yoozer
Luister dan maar eens naar Per Kristian's Laserharp Patch, misschien vind je 'm wel wat.