Intermezzo

ano220424

in de ban
in de ban

Dit is wat gestoei met ARP's, Strings,...beach music voor de komende zomer. ;-)

Uitstekend nummer hoor. Een ogenschijnlijk eenvoudig thema dat heel netjes is uitgewerkt zonder te veel/te weinig.

'k Was nieuwsgierig naar andere nummers van jou die je op het synthforum hebt gezet en ook daar zit, voor dan toch, steengoeie muziek bij.
Heb je ergens een vaste plek op het web waar ik nog meer kan beluisteren/kopen?

Blijkbaar ben ik nog niet goed wakker want je muziek staat gewoon op soundcloud.

Daar ga ik ff verder luisteren.

Heb je ergens een vaste plek op het web waar ik nog meer kan beluisteren/kopen?

Dank voor je interesse. Een wilde donatie op mijn rekening mag altijd maar tot nader order is alles gratis.
Zij het dat je wel blij moet zijn met MP3 formaat en mijn hersenspinsels niet meteen kan dowen op SC...;)

echt wel een leuke plaat, mooi gedaan.. is alleen wat kort, mocht gerust wat langer ;)

Dank je Gloom. Ben altijd blij met je comment.
Deze is wat kort en basic,(ik maak niet snel '1 akkoord' tracks) maar is in dit geval ook de bedoeling weer.
Kadert in een CD compilatie die ik overweeg (beetje tijdgebrek...) en vandaar noemt het ook Intermezzo.

Lekker diep dit, tof! Op mijn monitors gaat die subbass alleen iets TE diep, op die sub iets lager zitten in de <70 hz range misschien? Ook zit er naar mijn smaak iets te veel mid in de mix. Desalniettemin een fijn plaatje!

Ja zeg! Dit is lekker hoor! Ik zou de zang eruit laten. Ik weet dat je fan bent van vocals, maar in deze track is less more :-). Wat Gloomer zegt, hier mag best een minuut of 4-5 bij. Heerlijk plaatje.

Heb je mooi gemaakt, mag inderdaad wel (6 min) langer :) vocalen zijn ook lekker maar zou ze alleen 1x in een break gebruiken (2/3 van de track)
Het uitwerken zeker waard dikke :okdan: omhoog

Fijn track hoor :)
Erg mooie bass sound ook. Gaat bij mij niet te hard hoor. Heb het nog eens op hoofdtelefoon gecheckt maar de bas is prima onder controle (net als de rest van de track).

Back