volgens mij is er al eens een soort gelijke thread geewwst maar na leiding van deze thread
heb ik het idee dat het tijdperk van de hardwaresampler nu echt voorbij is, ze worden goedkoper dan ooit gedumpt en echt nieuwe modellen komen er niet echt meer uit, althans minder dan vroeger lijkt.
natuurlijk zal ie nooit helemaal verdwijnen, maar is dit het eerst apparaat dat door software is verdrongen of heb ik een klap met de molenwiek gehad?
heb ik het idee dat het tijdperk van de hardwaresampler nu echt voorbij is, ze worden goedkoper dan ooit gedumpt en echt nieuwe modellen komen er niet echt meer uit, althans minder dan vroeger lijkt.
natuurlijk zal ie nooit helemaal verdwijnen, maar is dit het eerst apparaat dat door software is verdrongen of heb ik een klap met de molenwiek gehad?

(heb wel iets in gedachten, maarrr eh..)

, ook al voel ik me toch wel goed bij hen.

Herken me daar volledig in ... alhoewel men ook niet met HW moet overdrijven. Je moet door het bos van downloadable geluiden de inspiratie nog terugvinden ook - net zo goed bij hardware als bij software
maar wat al eerder is gezegd om dat soft(e) gedoe te kunnen draaien heb je zeker ook een hardware kast met goede geluidskaart enz nodig. dit moet ook allemaal weer met elkaar kunnen communiseren wat ook nog wel eens ondelingen conflicte opleverd. en om niet alleen met je muis bezig te zijn heb je ook weer at hardware nodig. enz enz.