• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Thermionic Culture PHOENIX compressor izgst

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Pimpampeter

Muziekfabriek
Omdat ik er op dit moment 2 heb, gooi ik een van mn Thermionic Culture Phoenix compressors te koop.

Wat valt er over te vertellen:

Dit is DE mastering/mix/bus/channel compressor. Smooth, maar precies dat randje wat je altijd hoort, wat je misschien wel mist in je producties. Niet voor niets een van de beste compressors op de markt!

Deze Phoenix is de basisversie (volgens kenners de vetste). Dus zonder de sidechain (die is voor n paar 100 euro als optie er nog in te zetten door de importeur!). Afgelopen mei zijn alle buizen vervangen, en is ie compleet geserviced bij de importeur. Nieuwprijs op dit moment: 4250 euro!!!!

Ik doe deze unit weg, omdat ik een van mn Phoenixen naar n mastering versie wil hebben.

Geen grote krassen etc, alleen de frontplaat is heel lichtjes verbogen. Verder in perfecte staat.

Speciale prijs (voor dit geld vind je ze niet): 2550 euro.

Alleen afhaal. Interesse? stuur me even een PM.

Attachments

• foto phoenix 1.jpg
    foto phoenix 1.jpg
    60 KB · Bekeken: 76
  • foto 2 phoenix.jpg
    foto 2 phoenix.jpg
    54,8 KB · Bekeken: 69
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back