Welke schroefjes in Boss SE-50/70?

olafmol

[EXPANSIONS]
misschien beetje lame vraag, maargoed, ben niet echt een handy-man:

ik heb een Boss SE50 en SE70 en die wil ik eindelijk es in mijn rack schroeven..nu heb ik zo'n mooie rack-houder waar 2 van die kleine bakkies naast mekaar in passen, maar ik weet bij god niet welke soort schroefjes er in de Boss SE50 en SE70 passen om deze netjes vast te schroeven op die rack-houder. Kan iemand me hier iets meer over vertellen?

Olaf

Origineel geplaatst door marcuuu
Meschien even naar de doe het zelf markt met de SE onder de arm.

dat hoopte ik nou net te vermijden door de vraag hier te stellen ;)

Ik kwam vroeger wel eens bij een computer winkel waar i.p.v. een schaal met snoep voor de kinderen een schaal met schroefjes stond.Stond er altijd onder het wachten mooie schroefjes uit te zoeken :)

Ik kwam vroeger wel eens bij een computer winkel waar i.p.v. een schaal met snoep voor de kinderen een schaal met schroefjes stond.Stond er altijd onder het wachten mooie schroefjes uit te zoeken :)

LOL! beter....ik geloof dat ik een schroefje heb gevonden dat mooi past...... nu nog die ranzige rubbervoetjes eronderuit schrapen...

Misschien wel een leuke thread: WAARMEE SCHRAAP IK RANZIGE RUBBERTJES ONDER MIJN GEAR UIT?

Als ik jouw was zou ik die voetje netjes bewaren is wel zo netje als ze er onder zitten als je hem ooit weer weg doen.;)
Wat ik altijd doe als ik iets weg gooi altijd de schroefjes er uit halen. :W

Misschien wel een leuke thread: WAARMEE SCHRAAP IK RANZIGE RUBBERTJES ONDER MIJN GEAR UIT?

Moet je eens bij een tr 808 proberen :D

Als ik jouw was zou ik die voetje netjes bewaren is wel zo netje als ze er onder zitten als je hem ooit weer weg doen.;)
Wat ik altijd doe als ik iets weg gooi altijd de schroefjes er uit halen. :W

helaas waren ze zo goed vastgeplakt dat ze bij het erafhalen gewoon aan stukken scheuren....we praten hier natuurlijk ook over vintage effect-units he ;)

kannie wachten om straks ff wat reason of nuendo submixen door de SE70 superphaser of superchorus te halen hehehee

Back