Kijk uit, een gitarist!!

matrix

Ingeburgerd
Maar ook gitaristen zijn soms netjes opgevoed en stellen zich dan eerst voor, vóór ze brandende vragen gaan stellen. Zelfs als ze het meermalen moeten doen want dit is al mijn derde poging om zo'n post geplaatst te krijgen.

Ik speel dan wel voornamelijk gitaar, maar sinds 1985 toch ook vaak synthesizers. Stuur die zowel met een gitaar als rechtstreeks met de vingerkens aan.
Ik ben 47, techneut, woon in Rotterdam, speel in "beatgroepjes" en hoop van dit forum te leren en misschien ook nog eens iemand van dienst te kunnen zijn.

Welkom hier!
Wij houden hier net zoveel van gitaren als hij:
burning_guitar.gif

;) kiddin'

welkom

en jimmy hendriks was een gitarist omdat er toen niks beters bestond waar hy zyn geluid mee kon voortbrengen

gegroet en welgekomen!
gitaristen? misschien een interresante verfrissing hier?
er bestaan ook immers electrische gitaars... :d

anyway, veel fun hier!

greetz

cloudy

Gegroet.

ik ben van oorsprong ook gitarist (iets tussen jan akkerman, jeff beck, steve hilage en alan holdsworth maar helaas niet met de ontzettende techniek van die laatste..) en heb dat uitgebreid met diverse synths en ondertussen ook nog techneut.
:biertje:

hoi!
en let maar niet op sommige synthnerds, er zitten hier genoeg gitaristen hoor (inclusief ondergetekende)

Welkom!

Cyan Circle heeft gelijk... er zijn genoeg mensen hier die gitaar spelen.
Ik probeer ut zelf ook :)

Veel plezier in ieder geval op dit stoere forum :D

Dennis

Ben van oorsprong toetsenist, maar heb ook gitaren en speel sommige nummers in onze setlist (slag)gitaar mee.
Welkom op het forum!

welkom :biertje: heb zelf ook gitaren (welliswaar zonder snaren maar toch...) en zelfs een tijdje bas gespeeld in een bandje. De enige snaren die ik nu nog raak zijn gevoelige snaren....

Een gitaar is trouwens een 6 stemmige kinetische synthesizer, voor het geval sommige mensen ook niet met dit begrip bekend zijn ;)

Welkom! Welke synth(s) bespeel je?

Back