• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Juno 106 RK cloned & Ms-10

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tijs

Ouwe rot
Na wat wikken en wegen toch besloten om ze van de hand te doen aangezien ik bijna geen tijd heb en nog belangrijker na mijn verhuizing ook bijna geen ruimte meer:

Reversed keys juno 106 met alle voice chips vervangen door eerste generatie clones van Dnaab. Naar mijn weten is er verder geen reversed keys juno-106 (ik heb ze nog nooit gezien of over gelezen). In zeer mooie staat.

Gezien de juno-106 met defecte voicechips tegenwoordig al voor 650 euro gaan lijkt me voor deze unieke RK juno waarvan alle chips vervangen zijn en die in zeer goede staat is 850 euro een goede richtprijs.

Korg MS-10: In zeer goede staat, al 11 jaar in mijn bezit (en mijn eerste analoge synth ). 500 euro

Voor evt ruil ben ik geïnteresseerd in een Elektron Analog four of een Vermona Perfourmer.

Op verzoek foto's van de juno.

Attachments

• foto-52.jpg
    foto-52.jpg
    58,1 KB · Bekeken: 62
  • foto-53.jpg
    foto-53.jpg
    43,9 KB · Bekeken: 53
  • foto-54.jpg
    foto-54.jpg
    52 KB · Bekeken: 55
Zojuist ook nog verzoekje voor ms-10 foto's. Zal nu de komende 3 dagen niet bumper.

De MS-10 is bijna mint. Op de bovenkant zitten een paar minieme spikkeltjes in de lak maar dat is de enige aanmerking. Alle rubber kapjes zitten er nog op, een aantal jaren terug is de VCF pot door een kundige hersteller hier op het forum vervangen. Geen krassen etc.

Zo mooi als deze kom je ze niet vaak tegen.

Attachments

• foto-55.jpg
    foto-55.jpg
    40,6 KB · Bekeken: 55
  • foto-57.jpg
    foto-57.jpg
    47,3 KB · Bekeken: 53
  • foto-58.jpg
    foto-58.jpg
    47,3 KB · Bekeken: 55
  • foto-59.jpg
    foto-59.jpg
    62,4 KB · Bekeken: 55
Toch een kleine update. Het mysterie van de reversed keys is boven water.

Ik heb een bericht gehad van de maker van deze reversed keys juno. Het blijkt een toetsenbord te zijn van een zeldzame Roland C50 harpsichord. Die zijn 1 op 1 inwisselbaar met een juno 106. Mocht iemand hem liever met originele toesten willen dan is de eigenaar van de C50 bereid om hem weer om te wisselen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back