midi complot

retketek

Ingeburgerd
hallo jongens ik zit met een midi complot ik wil mijn korg emx aan een andere korg emx hangen met daaraan ng een xoxbox en een jomox mbase maar die mbase zit de laatste in het circuit en die pakt de noten uit mijn xox maar hij moet de midi noten pakkn uit mijn korg emx die het eerste in het circuit zit mijn midi kabels zitten korg emx(1)midi OUT naar korg emx(2) en daarvan midi THRU naar mijn xox(3)en daarvan midi OUT naar IN in mijn jomox 8)

hallo jongens ik zit met een midi complot ik wil mijn korg emx aan een andere korg emx hangen met daaraan ng een xoxbox en een jomox mbase maar die mbase zit de laatste in het circuit en die pakt de noten uit mijn xox maar hij moet de midi noten pakkn uit mijn korg emx die het eerste in het circuit zit mijn midi kabels zitten korg emx(1)midi OUT naar korg emx(2) en daarvan midi THRU naar mijn xox(3)en daarvan midi OUT naar IN in mijn jomox 8)

Tsja Retketek, dat gaat dus niet werken. Als je een MIDI signaal van het 1e naar het 4e apparaat in de chain wilt hebben, zal het allemaal via MIDI Thru moeten gaan. Of je moet een MIDI splitter oid gaan gebruiken.

dus als wij het allemaal goed begrijpen is dit de chain:
emx(1) --> emx(2) --> xox --> mbase

het gaat dus idd fout bij de xox naar mbase, dat moet uiteraard ook via THRU...

4 bakkies chainen is wel een klein beetje veel eigenlijk maar zou opzich moeten kunnen (mits niet te veel MIDI data)...

dus ik moet eigenlijk gewoon een midi interface kopen maar hoe kan ik dan uit iedere korg een verschillend midi signaal sturen en ik zou het liefst vanal zonder pc werken en alvast bedankt voor de informatie :)

Back