• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

diversen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De MCU Pro gaat naar 450euro. Nieuw kost ie 1130 en die paar faders heb je voor 100 gemaakt.

Hij werkt dus gewoon zoals het hoort alleen zijn er 2 faders die niet helemaal lekker meelopen tijdens calibratie. Kwestie van schoonmaken en/of vervangen. Kan je allemaal zelf doen.

33eu kost een fader dus voor zon 75-100eu weer als nieuw
http://www.mackie.view-media.be/ord...tion=article&group_id=10000043&aid=84&lang=en

Sorry voor de prijsverhoging, maar dan had je maar sneller moeten zijn :D

:mexico::mexico::mexico:

-Mackie Control Universal Pro.. gebruikt.. 450euro. Ophaalprijs (of ruilen tegen een moog minibrute of een aira tr-8 )

-Phonic AM55 miniformaat mixer, handig als fx return sumbakje 25EU

-Digitech DF-7 distortion modelling classix incl AC adapter 85EU echt een leuk ding hoor

-TASCAM IU2 iOS /PC/Mac Audio/Midiinterface 50EU

-Behringer PX3000 balanced patchbay nieuw in doos 50EU

-Behringer PX3000 balanced patchbay gebruikt 30 EU

-Blacet PSU505 +/-15 volt PSU/Voeding voor modular motm/frac modules 125EU

-24" inch Samsung monitor voor bijv aan een MV8800 of een sampler te hangen, DVI en VGA 50EU alleen ophalen

-Jacksnakes 8x8 diversen 3/6mtr alleen ophalen 10EU p/snake ik heb een hele doos vol, dus er is zat.

Verzenden is 10 euro, kosten + risico transport koper. Sommige dingen zijn alleen op te halen. Ophalen heeft de voorkeur, zoals altijd.

Ik hou gewoon vol dit keer... :D

-Mackie Control Universal Pro.. gebruikt.. 450euro. Ophaalprijs (of ruilen tegen een moog minibrute of een aira tr-8 )

-Digitech DF-7 distortion modelling classix incl AC adapter 85EU echt een leuk ding hoor

-24" inch Samsung monitor voor bijv aan een MV8800 of een sampler te hangen, DVI en VGA 50EU alleen ophalen

-Jacksnakes 8x8 diversen 3/6mtr alleen ophalen 10EU p/snake ik heb een hele doos vol, dus er is zat.

Verzenden is 10 euro, kosten + risico transport koper. Sommige dingen zijn alleen op te halen. Ophalen heeft de voorkeur, zoals altijd.

-Mackie Control Universal Pro.. gebruikt.. 450euro. Setje met 2 gebruikte Extender Pros erbij voor fucking 750 euro totaal !!!! Sneaky entry voor de oplettende koopjesjagert :p

-24" inch Samsung monitor voor bijv aan een MV8800 of een sampler te hangen, DVI en VGA 35EU alleen ophalen

-Mackie Control Universal Pro.. gebruikt.. 450euro. Setje met 2 gebruikte Extender Pros erbij voor fucking 750 euro totaal !!!! Sneaky entry voor de oplettende koopjesjagert :p

-24" inch Samsung monitor voor bijv aan een MV8800 of een sampler te hangen, DVI en VGA 35EU alleen ophalen

Dus.....

Ik ga de 2 extender pro's die naast de nucleus liggen afkoppelen en in de doos doen.

Prijs voor de set van MCU mainunit + 2 extenders gaat weer naar 999euro. Ze staan vanmiddag in de opslag en liggen dus niet meer in de weg, ik heb er dan ook geen haast meer mee.

:z

Monitor is weer in gebruik genomen...is uit de verkoop dus....reeds

Even resumerend dus:

-Mackie Control Universal Pro.. gebruikt.. 450euro. Setje met 2 gebruikte Extender Pros erbij voor fucking 750 euro totaal !!!! Sneaky entry voor de oplettende koopjesjagert :p Staat in de gang in dozen klaar....kom op kom op kom op nouwww , voor ong 2-300 euro weer als nieuw/////ja das duus met een beetje stekkertjes in en eruit steken voor wat displays en faders 1000 voor zon mooie 100% werkende set.....ik heb er gewoonweg de ruimte niet voor..doe er je voordeel mee. dit is echt super goedkoop mensen, word eens wakker ofzowww

-Phonic AM55 miniformaat mixer, handig als fx return sumbakje 25EU Of als boeksteun jatog

-Digitech DF-7 distortion modelling classix incl AC adapter 85EU echt een leuk ding hoor. ik heb er zelf ook een zzz

-TASCAM IU2 iOS /PC/Mac Audio/Midiinterface 50EU of voor een gare ouwe pc ofzo die effe wat io's nodig heeft

-Behringer PX3000 balanced patchbay nieuw in doos 50EU proletenpatchbakken

-Behringer PX3000 balanced patchbay gebruikt 30 EU gebruikte proletenpatchbak

-Blacet PSU505 +/-15 volt PSU/Voeding voor modular motm/frac modules 125EU sja....zie daar maar eens aan tekomen in europa

-deze is weg....lekker puh

-Jacksnakes 8x8 diversen 3/6mtr alleen ophalen 10EU p/snake ik heb een hele doos vol, dus er is zat. lekker grabbelen in septics kabelton..

Even resumerend dus:

-Mackie Control Universal Pro.. gebruikt.. 450euro. Setje met 2 gebruikte Extender Pros erbij voor fucking 750 euro totaal !!!! Sneaky entry voor de oplettende koopjesjagert :p Staat in de gang in dozen klaar....kom op kom op kom op nouwww , voor ong 2-300 euro weer als nieuw/////ja das duus met een beetje stekkertjes in en eruit steken voor wat displays en faders 1000 voor zon mooie 100% werkende set.....ik heb er gewoonweg de ruimte niet voor..doe er je voordeel mee. dit is echt super goedkoop mensen, word eens wakker ofzowww

-Phonic AM55 miniformaat mixer, handig als fx return sumbakje 25EU Of als boeksteun jatog

-Digitech DF-7 distortion modelling classix incl AC adapter 85EU echt een leuk ding hoor. ik heb er zelf ook een zzz

-TASCAM IU2 iOS /PC/Mac Audio/Midiinterface 50EU of voor een gare ouwe pc ofzo die effe wat io's nodig heeft

-Behringer PX3000 balanced patchbay nieuw in doos 50EU proletenpatchbakken

-Behringer PX3000 balanced patchbay gebruikt 30 EU gebruikte proletenpatchbak

-Blacet PSU505 +/-15 volt PSU/Voeding voor modular motm/frac modules 125EU sja....zie daar maar eens aan tekomen in europa

-deze is weg....lekker puh

-Jacksnakes 8x8 diversen 3/6mtr alleen ophalen 10EU p/snake ik heb een hele doos vol, dus er is zat. lekker grabbelen in septics kabelton..

Komt bij een ZGAN;

Arturia BeatStep.

Even uitgeprobeerd, werkt prima, maar toch overbodig....

INcl alle toebehoren en in 100% perfecte staat en echt als nieuw! 75 Euro!

:mexico::mexico::mexico:

:baco::mega::r

8o):(8o):(:(

Ik maak even een nieuwe aan mods, dat is wat overzichtelijker voor de lezer...
dat scrollen enzo, dat is allemaal wat lastig........

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back