Is ongeveer voor 300 euro werk aan, wat faders en wat displays, dan zijn ze weer zgan.
Of je kan ze gewoon zo gebruiken, de defecten die ze heben hadden ze bij mij de laatste 3 jaar ook al..zo heel erg is het allemaal niet zo'n uitgedoofd display op de slave units.
Dit is echt een superdeal, 750 euro is nog niet eens de prijs voor alleen een 2ehands main unit normaal gesproken.Zie foto.
Ik gebruik inmiddels een nucleus, dus is er een uit het archief, de units staan al klaar in dozen. Kunnen desgewenst geinspecteerd worden uiteraard.
-Phonic AM55 miniformaat mixer, handig als fx return sumbakje 25EU Of als boeksteun jatog
-Digitech DF-7 distortion modelling classix incl AC adapter 85EU echt een leuk ding hoor. ik heb er zelf ook een zzz
-TASCAM IU2 iOS /PC/Mac Audio/Midiinterface 50EU of voor een gare ouwe pc ofzo die effe wat io's nodig heeft
-Behringer PX3000 balanced patchbay nieuw in doos 50EU
-Behringer PX3000 balanced patchbay gebruikt 30 EU
-Blacet PSU505 +/-15 volt PSU/Voeding voor modular motm/frac modules 125EU sja....zie daar maar eens aan tekomen in europa
-Jacksnakes 8x8 diversen 3/6mtr alleen ophalen 10EU p/snake ik heb een hele doos vol, dus er is zat. lekker grabbelen in septics kabeldoos..
-Arturia Beatstep...super nieuw, super mint, wou hem gewoon even proberen, werkt 100% 75 euro
Verzenden, liever niet kan wel; kosten + risico transport koper. Sommige dingen zijn alleen op te halen. Ophalen heeft de voorkeur, zoals altijd.
Bijna alles komt met originele verpakking en toebehoren. Spullen staan te Hardinxveld Giessendam.

.
.
.
.
.
.
.