• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Van alles wat.....oftewel; diversen..reeds

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
12538624343_8479a28f78_b.jpg
[/url]image by SepticUnderground, on Flickr[/IMG]-Mackie Control Universal Pro (set).. gebruikt.. 450euro. Setje met 2 gebruikte Extender Pros erbij voor 750 euro totaal !!!!

Is ongeveer voor 300 euro werk aan, wat faders en wat displays, dan zijn ze weer zgan.
Of je kan ze gewoon zo gebruiken, de defecten die ze heben hadden ze bij mij de laatste 3 jaar ook al..zo heel erg is het allemaal niet zo'n uitgedoofd display op de slave units.
Dit is echt een superdeal, 750 euro is nog niet eens de prijs voor alleen een 2ehands main unit normaal gesproken.Zie foto.

Ik gebruik inmiddels een nucleus, dus is er een uit het archief, de units staan al klaar in dozen. Kunnen desgewenst geinspecteerd worden uiteraard.

-Phonic AM55 miniformaat mixer, handig als fx return sumbakje 25EU Of als boeksteun jatog

-Digitech DF-7 distortion modelling classix incl AC adapter 85EU echt een leuk ding hoor. ik heb er zelf ook een zzz

-TASCAM IU2 iOS /PC/Mac Audio/Midiinterface 50EU of voor een gare ouwe pc ofzo die effe wat io's nodig heeft

-Behringer PX3000 balanced patchbay nieuw in doos 50EU

-Behringer PX3000 balanced patchbay gebruikt 30 EU

-Blacet PSU505 +/-15 volt PSU/Voeding voor modular motm/frac modules 125EU sja....zie daar maar eens aan tekomen in europa

-Jacksnakes 8x8 diversen 3/6mtr alleen ophalen 10EU p/snake ik heb een hele doos vol, dus er is zat. lekker grabbelen in septics kabeldoos..

-Arturia Beatstep...super nieuw, super mint, wou hem gewoon even proberen, werkt 100% 75 euro

Verzenden, liever niet kan wel; kosten + risico transport koper. Sommige dingen zijn alleen op te halen. Ophalen heeft de voorkeur, zoals altijd.

Bijna alles komt met originele verpakking en toebehoren. Spullen staan te Hardinxveld Giessendam.

*D

prijzen zijn vast, gaan niet meer veranderen.
:eureka:

:maffia:

Beatstep verkocht...

:yamaha:

8D .

:gaap:.

8o).

:W .

8o.

MCU Pro set

Inmiddels via marktplaats wat biedingen, maar nog niet in de buurt van wat ik ervoor wil hebben....
Ik heb gewoon jaren met deze set gewerkt met dezelfde mankementen.
In de praktijk is het allemaal niet zo vervelend als het lijkt....
Degene die het dit weekend komt ophalen krijgt de hele set mee voor 700, na het weekend gewoon weer 750.

Een paar faders van de mainunit calibreren niet goed bij aanzetten van de units, een beetje heen en weer schuiven en je kan er mee werken. Voor het mooie zou je die kunnen schoonmaken of vervangen (ong 40 p/s)
Het is niet zo dat ze ghost data ofzo uitzenden. Ik kan het uiteindelijk ook zelf doen, maar dan komt de set gewoon op 1400euro

je kan dus serieus geld besparen door het zelf te doen...en dat is gewoon een paar kabeltjes met een stekkertje loshalen, fader eruit schroeven, nieuwe erin, stekkertje insteken en gaan. Zelfde geld ook voor de displays.

Voor minder dan de prijs die ik in het begin van de thread aangeeft gaan ze gewoon niet weg....

:peukie:.

8>.

:eureka:.

Laatste kick, over een paar dagen gaan ze per opbod op marktplaats...

Het heeft nu al lang genoeg geduurd weer :P

Ik heb op MP een bod van 550 voor de MCU set, de eerstre die 600 biedt en hier voor de deur staat kan hem kopen.

De thread kan op slot de rest is de moeite niet waard om te blijven kicken. Dat donder ik wel in de vuilnisbak....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back