SF op Geenstijl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Zit ik even te kijken of GS waar ze een promodingetje hebben geplaatst (Ableton reclame alert) staan er hel leuk allemaal linkjes naar het SF

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/01/sunday_night_bounce.html#comments

Mocht de marktplaats in 1 keer overbezet raken met onzin biedingen dan weet jullie waarom ;)

Misschien kunnen ze nu eens echte muziek geluidswolkjes plaatsen tijdens hun VRIJMIBO :D

Voor onzin biedingen moet men eerst langs de (handmatige) leden goedkeuring. :)

sommige reakties zijn hilarisch "Ja mooi hoor. Maar het haalt het natuurlijk niet bij de virtuoze Klaus Wunderlich" hahaha

overigens nice muziek wat die jongens in die blokhut bouwen.. (zou mooi passen in mijn tuin..de blokhut... incl. gear uiteraard)

Man, man, man... Een hoop van die opmerkingen passen toch heel goed in het domste opmerkingen over synths topic hier! Zo grappig hoe sommigen na meer dan 50 jaar synthesizers nog steeds zo denken...

"Ach ja, de drukt wat voorgeprogrammeerde arp's in, een drumbeatje uit de presets halen, je kijkt er een beetje moeilijk bij en huppakee, alweer iets "bedacht".

Doet me denken aan "iedereen kan schilderen van Ravensburger"."

Heb een vriend van me, met net zo'n grote mond, weleens achter mijn studio gezet en hem eens laten proberen een hit te maken. Daarna piepte hij wel anders!

Man, man, man... Een hoop van die opmerkingen passen toch heel goed in het domste opmerkingen over synths topic hier! Zo grappig hoe sommigen na meer dan 50 jaar synthesizers nog steeds zo denken...

"Ach ja, de drukt wat voorgeprogrammeerde arp's in, een drumbeatje uit de presets halen, je kijkt er een beetje moeilijk bij en huppakee, alweer iets "bedacht".

Heb een vriend van me, met net zo'n grote mond, weleens achter mijn studio gezet en hem eens laten proberen een hit te maken. Daarna piepte hij wel anders!

:D

Als de media dj's laat zien die mixen met hun handen in de lucht en artiesten muziek zien maken met niet aangesloten apparatuur of 1 keyboard en een computer met loops ja dan krijg je dat natuurlijk :)

Sommige plakken natuurlijk ook alleen maar loopjes aan elkaar maar een beetje artiest of liefhebber maakt er werk van en weet wat hij doet (of wil het leren)

"nou, doe het dan, laat maar horen" is volgens mij de beste opmerking :D

Jullie komen voor het eerst op gs ofzo? Domme reacties zijn niet zo vreemd daar. Lekker hopen dat er iemand hapt.

Die passen mooi in de 'Domste opmerkingen over synths' threat. :)

jij heb zekers een "ronvriendelijke preset "gegeven ;-] lachuh idd hoe mensen er makkelijk over denke .. zekers ..mbt een hit

diek nie eens wil makuh ..eer iets lekker loop [desnoods met vst benje lekker lang bezig;-]soms dan
:engel::okdan:

Ik maak iedere dag een hit. Niemand wil ze alleen uitbrengen.

Misschien volgen ze allemaal Phochos zijn hit poducties, dat gaat inderdaad als een trein :D

Misschien volgen ze allemaal Phochos zijn hit poducties, dat gaat inderdaad als een trein :D

wees blij datr iemand egtproducet;-]
rest zit te gear freake;-]
:engel:

Gewoon zelf uitbrengen Rob (vooral Brommersloop) * SF platenlabel opstarten gaat :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back