Duits Keyboard Magazine artikel Clavia G2

Goed Nieuws!

Subject: RE: [NM] G2 article in German Keyboard magazine
> > The September issue of the German 'Keyboard' magazine is out and in the
> > shops. And guess what, there is a preview article about the G2!!!

> any info we don't already know?
> matthew wyeth r.

Depends on what you do know I guess. It is a typical preview article, no
fine details yet.

But there is the confirmation that there will be Midi Out modules. My guess
is that Midi Out, together with the slot arpeggiators and sequencer modules,
must be a real awesome combination. It implies that any incoming midi info
can be processed, dynamically varied and merged with sequencers in the patch
and the arpeggiated note info. Then it can be sent out to either another
slot or another synth/drumcomputer/sampler. I think that at the moment I
don't want to know more, as I fear that this possibility alone will keep me
occupied for quite some time... :-)

Origineel geplaatst door bambamstudio
Verplaatst naar: Synths en Modules/
waarom: Omdat dit geen gearnieuws is en omdat het engels is en wij een nederlands synthforum zijn.

:)

Zal ik het vertalen?
Of moet het in die categorie blijven staan?

Wout

En nu maar hopen dat ze het niet constant hebben over: "En in de volgende OS update zal dit en dit en dit ook beschikbaar zijn..."

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
En nu maar hopen dat ze het niet constant hebben over: "En in de volgende OS update zal dit en dit en dit ook beschikbaar zijn..."

tja...clavia kennende :)
Ik vind zoiezo dat er veel synths ed uitkomen waar vele updates voor komen, maar dit terzijde

Dit is ook de rede waarom ik wacht met het kopen van de nieuwe G2

Origineel geplaatst door bambamstudio
tja...clavia kennende :)
Ik vind zoiezo dat er veel synths ed uitkomen waar vele updates voor komen, maar dit terzijde

Dit is ook de rede waarom ik wacht met het kopen van de nieuwe G2

Als je hem nu nog niet besteld hebt, dan heb je de kans dat je inderdaad nog een flink tijdje moet wachten :-) Ik verwacht dat er zo'n twee zaken zijn waar je even kunt binnenlopen en de G2 kunt uitbroberen, want de rest wordt zo snel mogelijk uitgeleverd. Maar waar praten we over... het beest is er nog niet eens :-)

Wout

Sinds Frankfurt is er al veel veranderd en verbeterd.

Het mooiste is dat zo'n goed programmeerbare synth als de Nord Modular een behoorlijk stuk is uitgebreid en de bespeelbaarheid van de Key versie is beter dan de NordLead 3. Er zullen spelers zijn, die zich totaal niet bekommeren om te gaan patches en er zullen patch freaks zijn die fantastische geluiden gaan creëren. Gaat men voor de Engine, dan koopt men slechts een halve synthesizer. De Key zal populair zijn.

Het is geen kwestie van haast, maar van 'er bij zijn...' - 'kunnen meepraten...'

En, van wat ik nu gehoord en gelezen heb, de VRAAG naar een update zal wel een jaartje of twee op zich laten wachten. Voor dat iemand die Midi Out onder de knie heeft...

Wout

Back