• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland CM-32P (=U-110)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Derjano

Ouwe rot
Leuk voor erbij? Te koop Roland CM-32P plus orginele roland adaptor en handleiding.
Deze module is intern de U-110 en accepteerd U-110 soundcards. (Heeft ook niet de ruis van de U-110)

Bodem prijs 30 Euro

ahhh dit is echt erg man... ik heb hier 7 jaar geleden 595 gulden + 112 gulden voor betaald, met een u-110 card.
en dit gaat nu voor 25 euro weg.
echt mochten mensen nog twijfelen of afdingen - ga je schamen dit is echt te laag! echt geen verkooppraatje hoor. ik zou hem iig nooit hiervoor verkopen, of ik moet een stadium bereiken dat ik zwaar aan de heroine verslaafd ben en ieder geeltje telt...

roland-cm32p.jpg

loike LA geluiden, in principe is de CM serie de voorloper van de SC als ik het goed begrijp...
* 6 trak heeft ook nog ergens een CM64, de opvolger, liggen ;)

Origineel geplaatst door jes303
ahhh dit is echt erg man... ik heb hier 7 jaar geleden 595 gulden + 112 gulden voor betaald, met een u-110 card.
en dit gaat nu voor 25 euro weg.
echt mochten mensen nog twijfelen of afdingen - ga je schamen dit is echt te laag! echt geen verkooppraatje hoor. ik zou hem iig nooit hiervoor verkopen, of ik moet een stadium bereiken dat ik zwaar aan de heroine verslaafd ben en ieder geeltje telt...

Nee hoor ik heb hem gewoon over en staat in de weg.
Ik heb hem al voor andere prijzen proberen te slijten al maanden.
Je raakt ze niet aan de straat stenen kwijt. Ik heb hem zelf trouwen geuild voro een netwerkkaart smane met mijn CM-32L. Dus .

Origineel geplaatst door 6 trak
roland-cm32p.jpg

loike LA geluiden, in principe is de CM serie de voorloper van de SC als ik het goed begrijp...
* 6 trak heeft ook nog ergens een CM64, de opvolger, liggen ;)

CM64 is de CM-32P(U-110) en de CM-32L (MT-32) in 1 module.

het irritante van dit apparaat is dat je alle params via midi controllers en veel ook met Sysex (incl. de irritante Roland SysEx) moet besturen.

voor de rest vind ik hem wel bruikbaar, vooral om over analoge synths te dubben... (wel met de synth pcm kaart dan)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back