Hoe zit het met DE meeting?

Origineel geplaatst door C738
Cool!

Is het een optie om het eens iets centraler te doen dan bijna in op het drielandenpunt? :o)

-C-

Ik heb daar zelf alvast geen problemen mee.

Centraler. Eens even kijken.... Brussel is mooi centraal, toch :D

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Die toren op het drielanden punt vind ik eigenlijk zo'n slecht idee nog niet.
Thermoskannen, koelboxen, ghettoblasterette enzovoorts mee.
Door de verre verwijderdheid scheidt een dergelijke lokatie meteen het kaf van het koren,
niet rokers gaan met frisse kleren naar huis, na afloop (deze meeting is vanaf 1 uur 's middags
tot een uur of zes) naar Maastreech om eens lekker te eten en te stappen en op tijd in het hotel.

Zo kan men zaken doen,
ISPdeRuiter

Inderdaad. Een flinke afstand is een prima methode om het kaf van het koren te scheiden.
De meest effectieve selectie-methode lijkt me dan de keuze van Den Helder als meeting-point. :D
Als de wind een beetje meewerkt, gaan dan bovendien ook de rokers met frisse kleren naar huis.
:okdan:

Voor mij is de locatie zelf niet zo'n punt hoor. In Nederland heb ik zelf geen connecties met zaaluitbaters e.d. maar in Vlaanderen zou ik wel eens enkele personen kunnen aanspreken. (maar veel Vlamingen zijn hier niet, toch)

Misschien kan er al eens gedacht worden aan een periode wanneer zo'n meeting zou kunnen plaatsvinden? Waarom niet ergens op een zaterdag tijdens de zomer? Dan is er in ieder geval voldoende tijd om één en ander te bespreken.

De meeste leden wonen in Nederland dus lijkt me een locatie in Nederland niet onverstandig. Mensen uit Groningen zie ik niet onmiddellijk afzakken naar Gent. Utrecht was de vorige keer toch al eens 'kandidaat' en dat lijkt me redelijk centraal.

Misschien een nieuwe thread starten voor een SF-Day 2004 waar iedereen weer z'n ideeën en voorstellen kan aanbrengen?

Waarom niet gewoon weer perron55 in venlo?
Ja ik weet het ,veel geklaag van mensen die het te ver vinden.Maar het was wel de meest succesvolle meeting van SF tot nu toe (of heb ik wat gemist?).Het is ook best ver voor mij maar dat heb ik er voor over.:D :D :D

Origineel geplaatst door Hover
(maar veel Vlamingen zijn hier niet, toch)

Hierzo :doei:

Origineel geplaatst door Hover
Mensen uit Groningen zie ik niet onmiddellijk afzakken naar Gent.

Laat ze maar komen 8)

En een centrale plaats is wel mooi. Ik vind Rotterdam wel een mooie locatie in dat opzicht (voor mij dan toch)...

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Hierzo :doei:

Laat ze maar komen 8)

En een centrale plaats is wel mooi. Ik vind Rotterdam wel een mooie locatie in dat opzicht (voor mij dan toch)...

Fantastische en sfeervolle parkeergarages daar! Top hoor!
Nou, de vooruit Euromast dan ( voor het overzicht en het draaiende restaurant).

Het Atomium in Brussel is ook O.K., als het tenminste weer open en goed onderhouden is.

Zware voorpret reeds,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Fantastische en sfeervolle parkeergarages daar! Top hoor!
Nou, de vooruit Euromast dan ( voor het overzicht en het draaiende restaurant).

Het Atomium in Brussel is ook O.K., als het tenminste weer open en goed onderhouden is.

Zware voorpret reeds,
ISPdeRuiter
Eiffel toren?
liberty statue?
piramide?
Golden gate bridge?
big ben?
WTC towers? (ha!)

Hmm, centraal voor NL is waarschijnlijk in de buurt van Utrecht.
Incl. onze (steeds groeiende) Belgische leden-groep zal het meer in de buurt van Eindhoven zijn, ofzo?

Vraag me af of er wel ECHT animo voor is..

Ik ben er zeker van dat de deelnemers aan de vorige meeting in het Limburgse weer van
de partij zullen zijn. Ik weet ook, dat diverse westerlingen en noorderlingen, die het vorige
keer wegens tijd en afstand moesten laten afweten, zeer zeker zullen komen opdagen als
er een meeting in centraal Nederland wordt gehouden.
En dan hebben we natuurlijk inmiddels een hele kudde nieuwe leden, die De Meeting
alleen maar kennen van horen zeggen. Daar kunnen we er dus ook wel een aardig aantal
van verwachten.
Dus die Jaarbeurshal in Utrecht lijkt me een prima keus. :D

Attachments

• o_05.jpg
    o_05.jpg
    16 KB · Bekeken: 85
Tja ALS er dan een meeting komt lijkt Utrecht mij het meest logisch...:)

Origineel geplaatst door divi
Eiffel toren?

De Eifeltoren is alleen leuk 's nachts, maar dat heb ik in 1981 al gedaan
met mijn band, net niet opgepakt door de politie; wel het eerste platform gehaald
(stoned & dronken). Net voor de kit z'n neus met de wachtende auto ontsnapt.
Als die stomme toeristen (waarschijnlijk amerikanen met witte T-shirts en witte sportschoenen; wij waren rock 'n'
roll geheel in 't stemmig zwart)niet in de overliggende poot waren geklommen hadden we misschien de top gehaald; was misschien nog desastreuzer geweest, want daar zitten de bewakers en die gingen ons achtervolgen. Wij waren net
bij het (afgedekte) licht van een aansteker aan 't overleggen of we wilden doorgaan naar "level two", toen we onze domme concurenten aan de overkant spotten. Meteen daarna hoorden we boven ons voetstappen de trappetjes af rennen en we wisten "De smeris komt eraan!".
Is nog redelijk eng al die trappetjes afrennen en draaien. Mijn broer is een master of suspense; zijn schoen
schoot uit toen hij van de stenen sokkel afsprong, wij allemaal wachten, terwijl wij de wachters hoorden toesnellen de trappen af. Daarna rennen naar de Seine toe en doen alsof we nietsvermoedende toeristen waren; maar ze hadden ons door. De pianist en zijn vriendin waren niet de Eiffeltoren opgegaan, stonden daaronder met de auto te wachten en pikten ons langs de Seine op, gooiden de deuren open, wij erin springe en wegskeure maar (net als in de film).
Scheelde echt 50 meter voor ze ons te pakken hadden; daarna nog een half uur paranoia door Parijs gescheurd, want we hadden politiesirenes gehoord en wisten niet of die naar ons op jacht waren.

Valt dus af, want ik denk niet dat al die knoppen & schuiven freaks dermate sportief zijn aangelegen.
Zelf ben ik ook een dagje ouder. Alternatief: het Paleis op de Dam is in de zomer opengesteld voor toeristen. We kunnen ons in laten sluiten met voldoende koek en zopie en daar een geheime feestpartij horen. Na afloop foto op het
balkon. Ach, ik leer het ook nooit af.

ISPdeRuiter

Er gebeurt vooralsnog niets (zover ik weet) en iedereen blijft zeiken. Lekker constructief.

Maar er kan ook buiten het SF om een meeting georganiseerd worden toch?
(zal ik wel niet mogen zeggen, maar kan me weinig schelen, ze hebben hun kans ruimschoots gehad)

Als iemand met een beetje commerciele inslag iets met muziekwinkels en/of fabrikanten een bijeenkomst wil/kan regelen met daarbij een afdeling 'ouwe meuk' en evt nog een 'bonte avond' met diverse optredens. Ik houd me aanbevolen.

Ik heb net vandaag overleg in het Gemeentemuseum Den Haag gehad en men is er geen tegenstander van om een meeting voor synthesizer enthousiasten te helpen organiseren. Dit zou dan eventueel op zondag 4 juli 2004 kunnen gaan plaatsvinden. Het wordt dan een onderdeel van een groter gebeuren. Maar hou me ten goede... Er staat nog niets vast.

Voordeel: goede accomodatie, veilig (want er zijn zaalwachten), grote ruimte (0ngeveer 800 vierkante meter, goede geluids-isolatie), controleerbare ingang.
Verder goede bereikbaarheid, parkeergelegenheid, goed openbaar vervoer.
Geluidsapparatuur en vervoerskarren aanwezig.
Voldoende spanning en goede verlichting...

Synthesizers, indien niet nodig voor de tentoonstelling, kunnen beschilkbaar zijn.
(Ooit eens een Yamaha 816 = 8 DX7 willen bespelen?)

Nadeel: Den Haag (tja, wie wil daar nou zijn?) en slechts open van 11:00 tot 17:00 uur.
Eventuele uitloopmogelijkheden op een tweede lokatie.

De tentoonstelling opent de week later, maar misschien kan het nog een weekje vervroegd worden.

Wout

Wout een superidee!

Ik wil best wel een synthje meenemen dan.

edit:

Trouwens ik zie ook vrouwen. Dus heren! Opgelet! ;)

En d'r kunnen geen meetings genoeg zijn!

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Nadeel: Den Haag (tja, wie wil daar nou zijn?)

Ik vind Den Haag best een goede locatie. Was er trouwens in februari nog voor de "Microsoft Developer Days 2004" en blijkbaar kan je daar gratis parkeren 8) en zonder een bekeuring te krijgen. Bezoekers van het Congrescentrum, je moet niet parkeren in de ondergrondse parking van het Congrescentrum maar gewoon op de parking van het Omniversum :D

Ik vind Den Haag dus best te doen, ook vanuit Vlaanderen :okdan:

Wel staat vast dat ik m'n Motif ES 8 NIET meeneem, tenzij iemand anders hem wil sjouwen MET KOFFER :D

Back