off the record - CheeseRAW

adb

Stamgast
Cheesy track gemaakt met Vermona drmIII-Vermona per4mer-DSI mopho-Waldorf pulse en lexicon effect...

thanks,er is wel nog wat werk aan maar wil alles analoog houden en geen samples gebruiken,behalve vocal.en ik ben nog maar een beginner dus...

ik ben 5 maand geleden terug begonnen met een studio te bouwen en bij elke synth 10x overwogen om te kopen,want ik had 8 jaar geleden ook een studio maar allemaal va synths,en telkens kopen/terug verkopen en geen enkele track gemaakt.nu dit is mijn eerste nummer en klopt,wat saai na verloop maar ik heb geen ervaring over hoe ik een compleet nummer kan maken,miss is een cursus wel interessant :-)

Ik ben wel niet de enige vermoed ik :-) volgende week cursus Cubase...zal mij al een stuk vooruit helpen hoop ik !!!

ik ben 5 maand geleden terug begonnen met een studio te bouwen en bij elke synth 10x overwogen om te kopen,want ik had 8 jaar geleden ook een studio maar allemaal va synths,en telkens kopen/terug verkopen en geen enkele track gemaakt.nu dit is mijn eerste nummer en klopt,wat saai na verloop maar ik heb geen ervaring over hoe ik een compleet nummer kan maken,miss is een cursus wel interessant :-)

Je bent denk ik echt niet de enige die vanalles heeft staan en geen track weet af te maken. Ik zelf heb wel niet veel staan (gewoon Reason + Nektar Panorama P6 Midi keyboard), maar zit nu wel met een harddisk vol onafgewerkte loopjes. Denk dat ik mezelf eens ga dwingen om bijvoorbeeld 1 nummer per maand af te werken.

Ja track klikt trouwens niet slecht, maar naar mijn smaak mag het wel wat korter. Kan je er geen 'radio edit' van maken die de zelfde sounds en sequences gebruikt, maar dan maximaal 4 minuten duurt?

ja klopt wel dat het iets korter mag,maar ik hou en wil eigenlijk tech/dark house maken en da mag voor mij zijn zoals een trein...klink wat vaag miss maar langdradig en opbouwen...go with the flow.. zoals deze,zalig gewoon !!!

klopt,de track is los van de filmpjes om de klank goed te houden,video was met mijn phone...drmee zo bagger :-)

hehe :-) daarom "cheesy track"
ik hou wel van eerlijk/sarcasme commentaar !!! ;-)

Back