Ensoniq ASR-10 Sound Library/Effects/Media | Gezocht!

Status
Please reply by conversation.

KSUS

The Syncopath
Ik probeer het hier maar even :). Ik zie op internet geregeld ASR-10's aangeboden met sound library CD's. Ik heb al een AR-10 en ben dus enkel opzoek naar de sounds. Op CD, op ZIP als download, maakt niet uit. Ik kan helemaal niets vinden, behalve dure copy (zelf gebrande CD's) voor de hoofdprijs. Ik heb op ebay (link hieronder) een prachtige aanbieding gezien, echter shipped deze niet naar NL.

Als er echt niets anders op zit ben ik bereid de hoofdprijs te betalen, maar er moet toch wel iemand zijn met deze CD's?

Mijn voorkeur gaat als eerste uit naar de Waveboy libraries.

Pakketten als deze worden dus zeer op prijs gesteld:
http://www.ebay.com/itm/221362385116#shpCntId

Ik heb hem al een mail gestuurd om te checken of hij meer opties heeft.

mocht er dus iemand op dit forum zijn met sounds, effecten, CDs, Floppys, SCSI... please contact me!

Prijs gaan we zeker uitkomen!:halleluja

meerdere*

Hi,

Bedankt voor je snelle reactie.

Helemaal juist, maar 45 euro voor 5 floppy's is echt te duur. Deze Waveboy CD's zijn praktischer.
http://www.chickensys.com/products2/sounds/waveboy/

Echter vind ik €50,- per CD nog steeds een hoop geld voor iets waarvan ik niet alles zal gebruiken. Als het niet te krijgen valt zal ik het overwegen, maar er zijn vast mensen met wat CD's in hun bezit die mij kunnen helpen tegen een mooie vergoeding.

Om wat specifieker te zijn, ik ben dus ENKEL opzoek naar een forumlid met sounds/effecten disks whatever voor de ASR-10. Zelf speur ik het internet wel verder af, dit kost even tijd en dat ga ik niet van jullie vragen.

Ik hen een 40+ tal Ensoniq sample CD's

Ben je bereid deze te dupliceren/verkopen/versturen?8o
Zo ja, wat wil je ervoor hebben:luv:

HUEY gaat mij een heel eind opweg helpen.

Mochten meer mensen iets hebben liggen, let me know. Ik wil alles wat beschikbaar is voor dit ding, bezitten. (Heb nu helemaal noppes).

Ik probeer het hier maar even :). Ik zie op internet geregeld ASR-10's aangeboden met sound library CD's. Ik heb al een AR-10 en ben dus enkel opzoek naar de sounds. Op CD, op ZIP als download, maakt niet uit. Ik kan helemaal niets vinden, behalve dure copy (zelf gebrande CD's) voor de hoofdprijs. Ik heb op ebay (link hieronder) een prachtige aanbieding gezien, echter shipped deze niet naar NL.

Als er echt niets anders op zit ben ik bereid de hoofdprijs te betalen, maar er moet toch wel iemand zijn met deze CD's?

Mijn voorkeur gaat als eerste uit naar de Waveboy libraries.

Pakketten als deze worden dus zeer op prijs gesteld:
http://www.ebay.com/itm/221362385116#shpCntId

Ik heb hem al een mail gestuurd om te checken of hij meer opties heeft.

mocht er dus iemand op dit forum zijn met sounds, effecten, CDs, Floppys, SCSI... please contact me!

Prijs gaan we zeker uitkomen!:halleluja
begrypt wel makkelijk denken , maaaaar eiglijk moet de easy way van ensoniq rontdekke
zelf sample ,..zijn ultramachien s

asr 10 verkocht 180.- eu egtwaar
aleen die fx al
:engel::luv:

begrypt wel makkelijk denken , maaaaar eiglijk moet de easy way van ensoniq rontdekke
zelf sample ,..zijn ultramachien s

asr 10 verkocht 180.- eu egtwaar
aleen die fx al

Haha, ik zal hem bijna nooit gebruiken voor het samplen (alleen resample), dit doe ik in mijn MPC4000. Ik heb hem nu een jaartje of 3 en inderdaad, die FX pfff... de ASR is echt onmisbaar in mijn setup, puur alleen voor de effecten. Ik pomp altijd me drums erdoorheen en DAMN wat een sound..

Waarom ik deze disks wil, ik weet dat sommmige libraries echt dik zijn, en daarnaast zijn er een aantal bass sounds die je echt niet zomaar zelf creeert met samplen. Ik moet die disks gewoon, punt :mega:

Ik hen een 40+ tal Ensoniq sample CD's
online links ? ensoniq heeft een ok library lijktme

Ensoniq heeft inderdaad een mooie library, dit zijn ze bijna allemaal en binnenkort van mij !:D

Iemand de Waveboys liggen? Of tegen gekomen. (gebruikt/copy's).

Dit zijn geen originele Ensoniq releases, maar de dikste effecten die er beschikbaar zijn voor de ASR-10.

Ensoniq Floppen (!)

Ensoniq Floppen (!)

Ik heb een oude flop met de Waveboy Rez Filter. Die is idd wel erg OK. Geen idee of hij het nog doet, even in een oude doos gedoken want de ASR-10 al tijden niet aan gehad... Laatste OS disk die ik heb is 3.53.

Ik neem aan dat je echt Ensoniq spul zoekt (geen eigen samples). De floppen die ik met Ensoniq ASR 10 label heb, heb ik gekregen toen ik hem lang geleden overnam en nooit alles geprobeerd. Lijken vooral demo disks te zijn/niet interessant?

Maar wel gedoe om te kopieren (heb ik nog wel zoveel HD floppen... nog wel een hele berg lege DD). En of het wel is wat je zoekt/of je al hebt?

Die zijn bedrukt met:

OS Version 2.0
(Requires ROM OS VER 1.50 or higher)
Includes 12 New 44.1 KHZ Effects and tutorial samples
geschreven op label: Moog Pop Bass

OS Version 1.61
(Requires ROM OS VER 1.50 or higher)
Also includes tutorial samples

Essential Sound Disk AD-001
Grand Piano 1
Revelation (Transwave)
(Load Bank for Piano Demo)

Essential Sound Disk AD-002
Orch Strings
ASR Flute
(Load Banks for Demos)

Essential Sound Disk AD-003
Roads Keys 2
Clean Guitar
Percussion 1
(Load Banks for Demos)

Essential Sound Disk AD-004
French Horns
Rods Keys 1
Air Choir
(Load Banks for Demos)

Essential Sound Disk AD-005
ASR Organ
Jazz Bass
Mutes Trmpet
Tenor Sax
Mist
Solitude
(Load Bank for Demos)

Essential Sound Disk AD-006
Steel String
Nylon GTR 1
Rez Bass 1
Electric Bass
(Load Banks for Demos)

Essential Sound Disk AD-007
Stereo Drums
(Load Bank for Demo)

Essential Sound Disk AD-008
Demo Kit ASR
Versa Bass
Demo Percs
Demo Synth
Demo Flute
Demo P5-B3
Demo Effects
ASR Lead GTR
(Load Bank for Demo)

Ik heb nu zeer veel ISO's en de Waveboys heb ik ook gevonden. Die komen eraan.

Zorg wel dat je interne memory upgrade, dit heb je nodig voor de grote transwaves.

Status
Please reply by conversation.
Back