Vis in de magnetron

Je vader

Nieuwkomer
Ha,

Ik ben Patrick, papa van twee lieve kindekes, bassist en daarnaast toetsenist bij gelegenheid. In een coverband speel ik dus voornamelijk bas, maar ik ben thuis en bij het maken van demootjes altijd wel bezig met geluiden die voornamelijk uit synthesizers komen. Kortom, ik heb een leuke setup staan.

Ben ik een groots keyboardist? Welnee. De meeste forummers zullen minachtend neerkijken op mijn techniek. Tot op heden is dat echter geen probleem gebleken. Mijn ambitie is echter om veel bekwamer te worden met de toetsen. Ik hoop dat ik op dit forum aanknopingspunten en hulp kan vinden om dat te laten slagen.

Daarnaast kijk ik graag de kunst af van mensen die het allemaal veel beter kunnen dan ik en haak ik graag aan bij meetups of wat er dan ook wordt georganiseerd. Wellicht vind je me binnenkort ook al even in vraag&aanbod want ik wil mijn setup drastisch vereenvoudigen.

Genoeg geschreven voor nu en op naar de topics!

Pat

Wat een heerlijk warm welkom! Vis in de magnetron meurt niet, rotte vis wel. Jullie ook allemaal valse noten toegewenst dan en natuurlijk hoge reparatiekosten ;)
Verder alles gezellie op dit forum?

Wat een heerlijk warm welkom! Vis in de magnetron meurt niet, rotte vis wel. Jullie ook allemaal valse noten toegewenst dan en natuurlijk hoge reparatiekosten ;)

Hahaha, (niet) welkom hier! :D

Dat gaat zeker lukken. Welkom.

Volges mij kent ie jullie niet, ik denk dat de woordspelingen nogal vreemde lucht opwekken :)

Nee, ik ken jullie niet, maar ik ben ook niet vreemd met wat cynisme en flauwekullerij. Zie mijn topic titel :D

hoi

Okeeeee, Sunny pedaal. Jij treedt rgelmatig op in het COC? Heb ik ook een keer gestaan, COC Den haag. We traden op de avond van het songfestival op. Band van 4 man voor een publiek van 3 nichten. Was wel erg leuk. Mooi dat er ook ridders op dit forum rondwaren!

Uuuuuh, dit is vreemd. Sunny heeft niks met COC. Ik zou eerste even rondneuzen voordat je mensen uit gaat maken voor ridder........

En nee, ik ben geen marsupilami.

ik heb zo'n beetje heelveel tenten gezien, zou dus best kunnen
van prison tot noorderslag van traverstieparty tot bejaardenklup
vast ook wel op coc bals en bij de hellsangels
ridder oke, maar niet echt van de bruine schuit
grappig wel , die geheugens
och ja snabbelaars he...

vcovca: De avatar van sunny pedaal spreekt boekdelen. Enne...een aantal van mijn beste vrienden en collegae zijn ridders, dus van "uitmaken" is geen sprake :)

Back