2U 19 inch behuizing.

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
Hoi,

Ik zoek een 2U 19 inch behuizing.
Ongeveer 152 mm diep.

Iemand iets liggen?

Interessant, dat is namelijk niet duur voor een 2he 19" behuizing.
Van welk materiaal is hij gemaakt? (staal, aluminium, kunststof)
Ik ben ook erg benieuwd naar een foto.

P.S. topicstarter: ik kaap je topic wellicht een beetje maar heb niet de intentie op Draakje's aanbieding in te gaan.

Heej Roel,

Tof, kwa prijs en formaat wat ik zoek. Ben zeker wel benieuwd naar een foto en de kleur:)
Pm me maar als je zover bent. Ik heb vandaag een mooie phaser opgehaald en die wil ik er in bouwen.

Grtz Bruce

He Bruce,

Ik heb vandaag toevallig deze:
19 inch behuizing als versterker met blinde frontplaat, afmetingen: 440 mm(19-inch) , 175 mm diep, 88 mm (2HE) hoog.

besteld bij: http://www.vandijkenelektronica.nl/ voor 24,95.

Als ie er is kan ik wel een fotootje posten ofzo.
Groeten,
Roel

Ik heb er begin 2013 eentje besteld voor 40 euro, vond hem wel heel erg slapjes. Als hij eenmaal in elkaar zit word hij een stuk steviger maar hoef er niet weer een. Ben benieuwt hoe je deze ervaart of dat het dezelfde is.

Mooie prijzen voor diy , dit ga ik in de gaten houden.
Ik zie dat ze ook 1U versie hebben voor bijna 20 euro.
Ik maakte vaak een behuizing zelf, door een oude tuner te slopen voor de kast en een 19 inch blindplaat als front. [ kosten rond de 3 euro].
Maar dit gaat natuurlijk een stuk professioneler er uit zien

He, ik kreeg de behuizing vandaag binnen dus bij deze hier 2 fotootjes.
Het is een simpele maar toch wel degelijke bak. Gegalvaniseerd staal, met lucht gaatjes en enkele vaste afstand/bevestigingsbusjes erin. De bijgeleverde frontplaat stelt niet veel voor, gewoon een 2mm alu plaatje met 4 bevestigingsgaten voor aan de behuizing, geen gaten voor bevestiging in een 19"rack.

Misschien niet mooi maar zeer prima voor mijn doel. Ik wil mijn midibox FM synth erin bouwen, (zie achtergrond) en heb al een frontplaat, ik heb alleen de stalen bak nodig. Voor die 25,- euro ben ik er zeer content mee!

Attachments

• 2014-01-30-855.jpg
    2014-01-30-855.jpg
    64,2 KB · Bekeken: 148
  • 2014-01-30-854.jpg
    2014-01-30-854.jpg
    58,4 KB · Bekeken: 140
He Bruce,

Ik heb vandaag toevallig deze:
19 inch behuizing als versterker met blinde frontplaat, afmetingen: 440 mm(19-inch) , 175 mm diep, 88 mm (2HE) hoog.

besteld bij: http://www.vandijkenelektronica.nl/ voor 24,95.

Als ie er is kan ik wel een fotootje posten ofzo.
Groeten,
Roel

tering soow goedkoop die plastice shit
[flexibolhardware casings hmm zie wel potentie erin
:okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back