Dat heb ik geprobeerd, maar die order is na een dag geannuleerd en de eigenaar van die website reageert niet meer. Dan ga ik ook maar geen geld overmaken.
Misschien ff op vakantie maar met deze meneer heb ik destijds contact gehad omdat het orderen via de site toen ook mis ging, je kan er altijd nog ff een mailtje aan wagen om je order bevestigd te krijgen:
"Webmaster Quasimidi" <webmaster@quasimidi.eu>
Hello Simon
Please try it again, I forgot to remove the catalogue-function into the shop-module. Thanks.
Ik heb in totaal in een paar weken tijd om de zoveel dagen gemaild, steeds geen antwoord gehad. Het houdt een keer op. Nu zoek ik gewoon een gebruikte module.
Oja mocht dit niet lukken scharrel dan een technox op en loos die quasar, dan heb je ook de meeste al dan niet alle hc hoovert sounds in die bak zitten
Oja mocht dit niet lukken scharrel dan een technox op en loos die quasar, dan heb je ook de meeste al dan niet alle hc hoovert sounds in die bak zitten
Ik heb die Quasar net, veel te leuke bak om weg te doen. Het gaat me niet alleen om die HC sounds, ik wil die Quasar gewoon vol hebben, de TRE zit er al in.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.