Cubase en Wavelab LE7 bij Keys voor bijna niks

mstsfreak

Ouwe rot
Betreft hier volgens mij alleen de Duitstalige versie van Cubase en Wavelab.
Steinberg doet dit soort acties wel vaker in het (voormalige) thuisland.

Betreft hier volgens mij alleen de Duitstalige versie van Cubase en Wavelab.
Steinberg doet dit soort acties wel vaker in het (voormalige) thuisland.

Ik heb LE6 op dezelfde manier gekocht ook via Keys. Ik heb gewoon de engelstalige versie van beide paketten.

interresant.. Ik draai de full version van wl8 in mijn studio, maar op mijn laptop wil ik nog wel eens wat dingen checken dus kan dat handig zijn.
Wat zijn de specs/mogelijkheden in vergelijking met de full version? die kan ik niet echt terugvinden, of ik kijk verkeerd.

tja, van wavelab weet ik het niet, maar van cubase is de AI (of iets beter de LE versie) maar minimaal,,
Met 5 Essential kan ik nog steeds wel wat doen... als 2de setup..
Vooral maar 4 VST inserts in LE 5/6 was een domper,, maar voor Cubase 7 weet ik 't ni....
En ja, die AI en LE zit ook Gratis bij hardware, zoals bij Tascam...

Ja bij Cubase in ieder geval wel. Best een magere deal hoor.
Je koopt eerst een blaadje voor 25 euro en daarna kan je naar de laagste versie (elements) upgraden voor 40 euro als limited deal..

Ja idd, Da's ook zo bij ableton live,,
Eigenlk is dit geen frontpage waardig nieuws ... :)

Ja idd, Da's ook zo bij ableton live,,
Eigenlk is dit geen frontpage waardig nieuws ... :)

Dat vind ik wel meevallen. Ik gebruik LE6 al een tijdje naar volle tevredenheid, voor mij heeft ie genoeg functies. Ik heb nog geen echte beperkingen gezien.

Ja okey dan,, Ik heb onlangs nog AI 6 en LE 6 geprobeerd.. Cubase 7 niet, soit, okey :)

ja, die ken ik wel.. maar dat is niet de LE versie helaas.
Maar goed, heb hem besteld en zie wel welke opties ik heb. Mij gaat het vnl. om even snel een file te kunnen checken op mijn laptop bij binnenkomst voor mastering zonder naar de studio te moeten.
Dat moet hij zeker kunnen doen lijkt me. 8)

Ik had LE6 ergens bij gekregen, die heb ik laatst voor een appel en een ei geupdate naar Wavelab Elements 8, wat dat betreft is Steinberg heel erg relaxed met update/grade prijzen.

Heb Cubase LE7 vandaag binnengekregen in het Keys blad. Geprobeerd om hem te installeren in XP, helaas werkt niet. Ten opzichte van LE6 is deze versie wat afgeslankter: 24 sporen MIDI, 16 audiosporen, dit was bij LE6 het dubbele. Dan wordt het toch al wat krapper allemaal en moet je al gauw gaan upgraden.
Wanneer ik mijn nieuwe PC heb, stap ik over op win7 en ga dan lekker er mee prutsen.

Back