• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RME Fireface UFX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

martinthepartin

Wat is een Marktplaats?
RME Fireface UFX

Te koop aangeboden.

-Fireface UFX in nieuwstaat, geen gebruikerssporen, niet-rokers thuisstudio. Ben eerste eigenaar, bon beschikbaar (februari 2011 Bax-Shop) compleet met alle toebehoren. Originele doos, handboek etc.

- Rackmount oren aanwezig.

-Klopt en zuigt als de beste! Doet ook de (af)was (wel vriendelijk vragen natuurlijk).

De reden van verkoop is dat de UFX "overkill" is voor mij en ik de Babyface overweeg.

Killer feature is misschien wel de mogelijkheid om direct alle kanalen op te kunnen nemen met een USB-stick (.wav).

linkje over USB opname:

http://www.sonicstate.com/news/2011/04/11/messe11-rme-fireface-now-records-to-usb/

linkje naar RME product pagina:

http://www.rme-audio.de/en_products_fireface_ufx.php

Tja wat kan ik nog meer zeggen!?

- vraagprijs(je) euro 1600

- woon in Landsmeer (Noord-Holland)

Voor vragen pb mij, bellen kan altijd nog ;D

Met vriendelijke groeten,

Martin

Attachments

• IMG_5961.jpg
    IMG_5961.jpg
    33,6 KB · Bekeken: 174
  • IMG_5962.jpg
    IMG_5962.jpg
    31,6 KB · Bekeken: 142
  • IMG_5952.jpg
    IMG_5952.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 146
Heb mijzelf vandaag een fireface UFX cadeau gedaan.

thread closed!

(het waren fijne weken)

Groet,

Martin

Attachments

• cat.jpg
    cat.jpg
    17,8 KB · Bekeken: 136
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back