• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hardware voor ''Virtuele Studio'' ook voor gewoon natuurlijk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Mmmm na ff lang overwegen denk ik er toch aan om het volgende te verkopen

Yamaha NS-10m's in goede staat alleen van de rechterbox is aan de achterkant een klein hoekje afgeschaafd maar dit doet niets af aan het geluid 200 €

Alesis RA-150 versterker 2 keer 75 Watt past mooi bij de NS-10m's (met koelribben aan de zijkant) 150 €

Emagic MT-4 MIDI Interface 4 out 2 in via USB 75 €

Creamware Luna II Geluidskaart met 3 sharc DSP's wat draait onder het Scope Fusion Platform 300 €

Alles samen voor 700 €

ff voor de nieuwprijzen (in Nederland als het in Duitsland goedkoper is moet je het daar halen en niet de thread bevlekken a.u.b.)

NS-10m's - Geen idee worden niet meer gemaakt en kan er niets meer van terugvinden
Alesis RA-150 - 250 €
Emagic MT-4 - bij Feedback 158 €
Creamware Luna II - 549 €

Het kan zijn dat je het misschien elders net iets goedkoper vind maar dit zijn de prijzen die ik in Nederland gevonden heb dus ik ben daar vanuit gegaan.

Hier een fotootje waar de NS-10m's de Alesis RA-150 en de MT-4 op te zien zijn (goed zoeken) de Luna II zie je niet want die zit in de Kompjuuter (Duh!!!) De Doos zie je wel boven op de plank........

Attachments

• piccie.jpg
    piccie.jpg
    24 KB · Bekeken: 68
nice pricing dude

ben je misschien geinteresseerd in andere monitors ? ik heb hier nl nog behringer truths staan, deze zijn een jaar oud en werken perfect ( bij feedback gekocht voor 550 )

misschien een ruiltje met jou monitor/versterker set *D

of stop je er helemaal mee?

Ik stop er niet mee maar ik heb een andere geluidskaart op het oog en daarom ben ik bereid om ff zonder monitors te werken.Voor productie is mijn koptelefoon genoeg.
Wil namelijk daarna doorsparen voor goede aktieve monitors (tja en dan bedoel ik niet de Behringers helaas)..
Maar als je interesse hebt in de complete set (dus + geluidskaart) dan laat het maar even weten.

also, ik koop graag die ns10m met versterker van je als je die los wil wegdoen

Re: Hardware voor ''Virtuele Studio'' ook voor gewoon natuurlijk

Origineel geplaatst door Kevin

Creamware Luna II - 549 €

jaja is ook. ik weet in nederland zowieso een winkel waardie nieuw 430 euro kost.

ik heb deze zelf pas voor 360 euro (incl verzendkosten en rembourskosten ) gekocht, was wel een b-stock. maar met volledige garantie en gesealed door creamware.....

Re: Re: Hardware voor ''Virtuele Studio'' ook voor gewoon natuurlijk

Re: Re: Hardware voor ''Virtuele Studio'' ook voor gewoon natuurlijk

Origineel geplaatst door Croaton
jaja is ook. ik weet in nederland zowieso een winkel waardie nieuw 430 euro kost.

ik heb deze zelf pas voor 360 euro (incl verzendkosten en rembourskosten ) gekocht, was wel een b-stock. maar met volledige garantie en gesealed door creamware.....

Origineel geplaatst door Kevin

Het kan zijn dat je het misschien elders net iets goedkoper vind maar dit zijn de prijzen die ik in Nederland gevonden heb dus ik ben daar vanuit gegaan.

:confused: Kun je lezen ?? ga anders nog ff een paar berichten naar boven en lees het nog eens als het je niet aanstaat PB je maar ff i.p.v. hier de zaak onder te kalken...
Deze info had je me namelijk ook ff als PB kunnen sturen maar ja....

Dus een kleine wijziging de Creamware Luna II mag nu voor 250 € weg heb je hem nog 110 € goedkoper.
Het hele zaakje dus voor 650 €

Helemaal niemand interesse ???
Heb al een bod van 700€ voor de hele set maar heb er niets meer van gehoord dus....
En ook al wat biedingen op losse apparaten de NS-10m's en de Alesis RA-150 voor 400 € bijv.

Jullie hadden geen interesse en iemand anders wel dus alles verkocht :D
:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back