Eventide H8000 "SCAM"

foolonfruity

Vers gesneden lid
Op Marktplaats staat op moment een Eventide H8000 voor 2000,- Euro. Dit aanbod is too good to be true!

Dus ikke mailen,kreeg meteen net antwoord via MP of ik naar z'n email adres wilde mailen dan kon hij foto's sturen,... terwijl ik niet om foto's vroeg, ik wil hem meteen komen halen! :P

Anyway, mailtje terug gestuurd of het gelegen kwam dat ik hem deze week kom halen,... nooit meer een response op ontvangen.

Dit is waarschijnlijk een scam:

http://www.marktplaats.nl/a/audio-t...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

en hier staat er nog een:

http://www.tekoopadvertenties.nl/eventide-h8000fw-8-channel-effects-processor-2500-te-koop-19052/

Jawel, maar daarvoor heeft hij ook een "beperken" functie aan boord.
En hij kan ook heel mooi "flensen".

Een echte Drent heeft zo'n bak niet nodig. Voor medeklinkers inslikken en harmonie gebruikt een Drent geen Eventide, maar zijn dialect en zijn gezelligheid. :)

Scam continues:
Nog steeds te koop. De prijs is 2000 euro met de verzendkosten inbegrepen. We zijn op zoek naar een serieus kopers, die niet zal maken dat wij onze tijd verliezen. Omdat onze winkel is in Engeland kunnen we werken met SEUR (www.SEUR.com) om deze transactie te verwerken voor ons, ze hebben volledige garantie, de scheepvaart belastingen zeer laag en meer dan dat je 5 dagen om het pakket te inspecteren zal hebben tot zullen we mijn geld voor te krijgen, of u kunt direct van ons bedrijf en de scheepvaart zal worden gemaakt met UPS, DHL of TNT bestellen. Wij bieden ook aan al onze klanten 30 dagen geld terug (dit betekent dat in 30 dagen als je van gedachten verandert moeten we om uw geld terug te geven).
Wilt u meer informatie's laat het ons weten.

Still for sale. The price is 2000 eur with the shipping taxes included. We are looking for a seriously buyers, who will not make us to lose our time. Because our store is in England we can work with SEUR ( www.SEUR.com ) to handle this transaction for us, they have full warranty, the shipping taxes are very low and more then that you will have 5 days to inspect the package until we will get my money for it ; Or you can order directly from our company and the shipping will be made with UPS,DHL or TNT. We also offer to all our customer 30 days money back ( this means that in 30 days if you change your mind we have to give your money back ) .
If you want more information's let us know.

If you have any more questions feel free to ask us.
Thanks for using Corner Store

For more products visit our website : www.cornerstoreuk.tk
Opening Hours
Monday - Friday: 09.00 - 21.00

English and Italian Support Phone : 00447024092017

contact@cornerstoreuk.com

Waarom zou een mens nu argwanend moeten zijn?
Volledige bescherming! En, zelfs Italiaanse support!
insured-by-mafia2.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Het is een oplichter, ik heb ze ook wel een Jupiter 8 zien aanbieden via Marktplaats en dan ook met een linkje naar die www.cornerstoreuk.tk site (of ik kreeg die per email, kan ik me niet meer herinneren), heeft overigens niks te maken met de echte cornerstore.co.uk maar ze proberen wel die indruk te wekken.

jazekers is het een oplichter

ze zijn een jaar ofzo ermee bezig met cornersiteuk.tk...volgens mij is het af en toe uit de lucht, als ze wat geld gepakt hebben

Er is ergens een website van een gozer in de usa die dit soort gasten maandenlang zoet houdt en ze de hele tijd uit de tent probeert te lokken, zal binnenkort ff opzoeken.
je gaat echt in een deuk als je 't leest.

Zelf heb ik ook zo'n eikel eens weken zoet gehouden, zo erg zelfs dat ie me een cheque van 9000 euro stuurde, dat kostte 'm toch een paar postplakkers...

:DWHARF:D

Back