foolonfruity
Vers gesneden lid
Compleet met handleidingen en in goede staat uit rookvrije studio.
De Orville is de 4de meest krachtige Eventide effects processor met 4 channels (analoog of digitaal) en 2 DSP chips aan boord. Dit is een DSP7500 en DSP7000 in a single box, of 2x een H3500/H3000 in 1, want hij heeft dezelfde algoritmes als deze effects processors van Eventide.
Deze Orville is een zeldzame en bijzondere uitvoering want hij heeft geen frontpanel controls, maar komt met een EVE/NET Remote. Met de EVE/NET Remote kun je tot 4 Eventide units vanaf een desktop aansturen. Dus gemakkelijk voor de monitor zodat je de details van het effect goed in een mix kunt horen. De EVE/NET Remote komt met 8 rotatie encoders die normaal niet op een Eventide frontpanel zitten. Met deze encoders kun je toewijzen aan parameters waardoor je effecten in realtime tijdens een opname kunt manipuleren. Vergelijkbaar met een midi controller alleen dit werkt veel intuïtiever. Deze controller alleen al is zeldzaam en gaat vaak weg voor boven de 1000,- Euro.
Ik vind de Orville mooier klinken dan mijn H8000. De H8000 klinkt "zuiverder" of meer verfijnt, waar de Orville voller/warmer of meer analoog klinkt, meer richting de H3500/H3000 serie dan de nieuwere Eventide series.
Ik heb geen haast met de verkoop, sterker nog, ik zet deze set met pijn in mijn hart op Marktplaats want ik gebruik de EVE/NET graag om mijn H8000 aan te sturen.
Deze Orville staat ook op Marktplaats.nl