Wannahave Synths 2014

rdilago

Ouwe rot
Wannahaves for 2014

even een draadje opstarten...

Mijn huidige setup bestaat uit het volgende:
- Access Virus Ti Polar and Virus KB
- Roland D-550
- Roland R-8m
- 2* 6U modular systeempjes (Under construction)
- en een aantal items welke ik heb liggen maar nauwelijks gebruik: Dark energy 1 , MC-909, Tr-505 and TR-626.

I overweeg voor dit jaar aan te schaffen:

Wannahave Synths:
- SC Pro One
- Roland SH-5 (maar dat gaat niet lukken buiten mijn budget)
- Korg MS-20 (original if below 1000 euro)
- Korg mini-korg 700s
- Korg maxi-korg 800DV
- Crumar Bit99 (white version)
- Roland JX-3P

wat vinden jullie hiervan? en wat zijn je plannen/wensen?

Flinke lijst :) hoeveel ga je er bemachtigen in 2014?
Zelf zit ik te geilen op een bass station 2 en een tanzbär maar ze vliegen de deur uit. Er stonden er meerdere te koop maar dit weekend allen verkocht... Musicstore zit zonder, mfb zit zonder... Man man... Blijkbaar succesje
Ik wacht nog even af want mijn visa rekeningen zijn moorddadig en ben toch benieuwd wat roland brengt mid februari
Anders gaar de minibrute zeker weg, bass station 2 en tanzbär bestellen... De jomox 888 krijgt deze week nog een kans me te overtuigen dat ie mag blijven.

wat vinden jullie hiervan? en wat zijn je plannen/wensen?

dat is een heel lijstje met vintage spul. 30 jaar oud en meer.

jx-3p klinkt een beetje metalig ..ook een jup6 heeft daar last van. juno6/106 is denk ik mooier.

Dat lijkt meer op het lijstje wannahave synths voor 1984 :D

Dat lijkt meer op het lijstje wannahave synths voor 1984 :D

kan niet want een C. bit99 komt uit 1985 ... :) ohh wat ben ik toch een zeiksnor.

De Roland TR08 staat op mn lijstje om bij de Feedback te beluisteren/betasten ....
Dit jaar iig mn TR808 naar een dokter brengen...
en m'n backlog aan pcb's als werkende modules te hebben....
Verder ben ik nog steeds errug tevreden met mn setup :okdan:

ik vind t goed, vraag me wel af waarom niet nieuwe ms20 mini ipv duurdere en oude echte

en wil zelf een bassbot en n pulse2, en nog iets van de mp hier maar die verkoper hier heeft mn reactie nog niet gezien

@Klinske, hier is ie wel te krijgen: http://link.marktplaats.nl/773714916 :D

En nee, ik ben dat niet :)

ja hij wil niet ruilen met mijn brute :)

Is ook veel te ver voor me, en versturen naar belgië, dan heb ik al een nieuwe voor de all in prijs denk ik. een bass station 2 is makkelijker te vinden dan een tanzbär :)

Moog Sub 37. (Ga ik wrs geld niet voor hebben)
Korg MS-20 mini of Nord Rack 2x. verder niks

@Klinske Moet je een dealtje met hem sluiten. En hem niet laten versturen maar op gaan halen of de verkoper naar Antwerpen laten komen met een bijdrage in zijn reiskosten van jouw kant. Heb ofwel jij een dagje Amsterdam ofwel hij een dagje Antwerpen. Kwestie van het nuttige met het aangename verenigen zeg maar. Zo heb ik het tenminste al menigmaal gedaan met dat ik iets over nam van iemand.

Wow wat een reacties!
en inderdaad wannahaves 84, ben nu eenmaal in die tijd opgegroeid en vergaapte mij aan al dat moois.
nu kan ik ze pas betalen, vandaar...
en ik wil ook niet alles van de lijst, ik ben maar van plan om 1k uit te geven aan een synth en 1k aan modular spul
en dat moet dan maar genoeg zijn.
De MS-20mini is niks voor mij vind ik te iel. ik geef dan liever 1k uit aan de oude dan 600 aan de nieuwe mini.
Minibrute, Sub37 hoeft van mij niet, ik ben liefhebber van het vintage spul.

Mijn lijst is zo ongeveer oneindig, maar als ik reëel ben wil ik graag een Roland Juno 106 of Access Virus B (evt een C) aanschaffen in 2014.

Maar eerst nieuwe monitoren!

ok die dansbeer is al binnen. Kunnen we al schrappen van mijn lijst. Next up: bass station 2 :-"

Back