Gezocht scsi hd68(male) naar 50pin verloop of kabel

Status
Please reply by conversation.

Joostverm

Nieuwkomer
Ik ben opzoek naar een verloop of kabel 1 zijde hd68 male, andere zijde idc 50 pin male.
Voor een zacht prijsje. Heeft er iemand nog 1 of 2 liggen?

Ik weet niet precies wat je aan wilt sluiten, maar aangezien idc50 een interne connector is, ben je dan ook geholpen met een female-female adapter die rechtsreeks in de drive kan? Die heb ik als het goed is nog wel.

Hey,

Dank voor je reactie.
Nou het probleem is alsvolgt.
Ik heb in 1 van mijn Akai DD8 recorders de Mo drive vervangen voor een harddisk van 18,1gb.
Deze heeft HD68 aansluiting Female. De akai Kabel vanaf het mainboard is IDC50. ik heb dus 2 female aansluitingen die ik aan elkaar moet verbinden. Ik had 1 verloop hiervoor gevonden en geinstalleerd. Werkt perfect. kan ineens veel meer opnametijd benutten als met de MO disk. Ik heb alleen nog een 2e harddisk die exact hetzelfde is, maar ik kan geen verloopje meer daar bestellen, want ze zijn niet meer leverbaar en ik had de laatste. Evt. zou ik een female/female wel kunnen gebruiken, maar dan zou ik ook een HD68 male naar HD68 male kabel moeten vinden.

Of inderdaad verloopje aan de mainboard kant en dan een HD68 kabel met meerdere aansluitingen. Die had ik ook (voor vijf drives), maar die heb ik net een paar weken geleden weggedaan, dus daar kan ik je niet aan helpen helaas.

Overigens goed op de termination letten als je van twee devices (mainboard+hd) naar drie gaat. De middelste driver geen termination.

Status
Please reply by conversation.
Back