Cubase SX voor 100?

Heb hier echt mijn twijfels bij zou het niet riskeren...

En dan zijn er nog mensen die het presteren om 50, 75 en 80,- te bieden...

Tom

Heb hier totaal mijn twijfels niet over! Die stopt er gewoon mee en wil gewoon gauw zijn spullen kwijt zien te raken.
Vind het juist wel betrouwbaar overkomen,je kunt hem zelfs ophalen!

Heeft elk Cubase exemplaar geen dongle support? Het probleem is dat je die dongle er ook bij moet hebben ;)

Hij zegt toch "Het gaat om de officiele versie met registratie gegevens." De enige reden die jullie hebben om te denken dat ie loopt te liegen is de prijs. Het kan zijn dat hij gewoon denkt dat software tweedehands niet zoveel oplevert, met al die cracks in omloop. Ik denk dat er iemand op dit moment gewoon heel hard aan 't lachen is omdat ie voor 100 euro een programma ter waarde van 800 euro heeft gekocht.

Iemand trouwens mijn Cubase SX Mac kopen? (Ja, compleet in doos, Musica! :) )

Hij zegt toch "Het gaat om de officiele versie met registratie gegevens.

Wat bedoeld hij daar eigenlijk precies mee? Dat die Cubase op zijn naam geregistreerd staat, of kan je hem op je eigen naam registreren?
Wat voor nadelen heeft het als het op zijn naam geregistreerd staat?

Bij cubase zit een registratie kaart.
Deze vil je in en stuur je naar BMI.
Je krijgt dat gratis upgrades en erg belangrijk: support!!

Hij heeft ook een copy en een bevestiging van die registratie.
Vraag daarna.
En kijk goed naar de dongle: dit is een UBS dongle, blauw van kleur, nou ja, doorzichtig blauw zeg maar.

Bedankt bambamstudio.

Ik heb afgesproken met de verkoper dat ik eerst 50 euro stort op zijn rekening, en dan na ontvangst van het pakket wat hij daarna stuurt, de andere 50 euro betaal. Het risico wil ik wel nemen. Het ziet er allemaal wel betrouwbaar uit tot nu toe vind ik. In de advertentie staat dat je het pakket mag komen halen, en daarbij stelde hij ook nog is de betaalregeling voor die we nu hebben afgesproken. Alleen de prijs is wel opmerkelijlk.

Fuse ook bedankt.

heb ook contact gehad, maar het is komende weken niet mogelijk om het pakket af te halen.
De meneer werkt snachts en is net verhuist en heeft komende weken geen tijd.
De fifty fifty regeling is mij ook angeboden.

Origineel geplaatst door Baseman
heb ook contact gehad, maar het is komende weken niet mogelijk om het pakket af te halen.

Dat vind ik dan weer wel vaag. Waarom iets te koop aanbieden als je geen tijd hebt om het te verkopen?

het is komende weken niet mogelijk om het pakket af te halen.
De fifty fifty regeling is mij ook aangeboden

Als het op versturen aankomt, zou ik een rembourszending afspreken waarbij je
alleen de rembourskosten vooruitbetaalt.. als hij echt betrouwbaar is, zal dat toch
geen probleem zijn dan.

Origineel geplaatst door Baseman

Kijk eens wat ie zegt als je er op in gaat.....

Aangezien ik voor me werk en hobby vrij veel door het land rijd. Leek het me wel makkelijk om er even langs te rijden. Scheelt weer verzendkosten en met de TPG en collega's heb ik ook niet van die goede ervaringen. Maar als je het niet kan afhalen. Tja dan wordt het wel moeilijk. Veel mensen willen hun koopwaar niet eens opsturen, maar hier is het precies andersom....
Ja mensen we leven in verwarrende tijden.;)

Oja Musicmaker laat je even weten hoe het aflloopt?

Laatst gewijzigd:
Oja Musicmaker laat je even weten hoe het aflloopt?

Ja doe ik. Ik heb de eerste 50 euro in ieder geval net laten overmaken. Je eerdere informatie maakt me wel een beetje achterdochtig, maar 2 de hands spullen kopen is sowieso vaak een risico vind ik, en een keertje een beetje risico wil ik wel nemen.

Ik zou echt niet 50 euro overmaken.
Zoals je al leest heeft hij idit al aan meer mensen aangeboden.

Gewoon naar toe tijden, anders rij je toch naar zijn werk?

Het geld is al overgemaakt. Volgende keer kan ik beter een afspraak maken misschien om hem op te halen.

Back