R Roean Stamgast Lid sinds 22 april 2012 Berichten 193 12 februari 2014 #1 Ik ben opzoek naar een Moog Voyager Preformance edition of Electric blue edition. Vriendelijke groeten
Ik ben opzoek naar een Moog Voyager Preformance edition of Electric blue edition. Vriendelijke groeten
Roonan Lang lid Lid sinds 15 oktober 2002 Berichten 2.831 Locatie BH 16 februari 2014 #2 Ik doe die van mij misschien wel weg. Wat heb je er voor over? Hij is nog in nieuwstaat en heeft altijd in een rack in een rookvrije studio gestaan.
Ik doe die van mij misschien wel weg. Wat heb je er voor over? Hij is nog in nieuwstaat en heeft altijd in een rack in een rookvrije studio gestaan.
Roonan Lang lid Lid sinds 15 oktober 2002 Berichten 2.831 Locatie BH 16 februari 2014 #3 Roonan schreef: Ik doe die van mij misschien wel weg. Wat heb je er voor over? Hij is nog in nieuwstaat en heeft altijd in een rack in een rookvrije studio gestaan. Zie meer... Oeps, verkeerde thread. Die van mij is een RME. Sorry.
Roonan schreef: Ik doe die van mij misschien wel weg. Wat heb je er voor over? Hij is nog in nieuwstaat en heeft altijd in een rack in een rookvrije studio gestaan. Zie meer... Oeps, verkeerde thread. Die van mij is een RME. Sorry.