Zoek Sampler

Status
Please reply by conversation.
Resumé overflakké... als ik dus ergens een (bijvoorbeeld 70 GB) scsi schijf op de kop tik, dan kan deze er in en de s5000 formateert deze als 70 GB? Of juist niet?

t gaat mij er ff om, dat ik graag wil weten of het OS van de Akai (V2.14) of de SCSI-interface een fysieke limiet stelt aan grootte van de schijf...

Dat laatste durf ik je niet te zeggen, die van mij kwam met een 37 gig schijf met 1 partitie. Momenteel zit er een scsi cf card reader in met een 32 gig kaartje.

Dat laatste durf ik je niet te zeggen, die van mij kwam met een 37 gig schijf met 1 partitie. Momenteel zit er een scsi cf card reader in met een 32 gig kaartje.

Das helemaal niet verkeerd.
De HD van mijn s6k maakt geluiden die ik niet leuk vind.
Ik denk dat ik die maar zsm loos en er ook zoiets inzet.

Kijk, dat betekent in ieder geval, dat de verhalen die ik hoor over een max. van 18 GB al niet kloppen. Maar zoveel opslagruimte vragen die samples toch niet? (zolang je geen samples van 40 seconden of > neemt :) )

CF readers met scsi zijn moeilijk te vinden (tenminste, als je ze nog enigzins betaalbaar wilt bemachtigen)

opgelost...

pas na meer keren booten bood ie het flash window aan.
na wat googelen blijkt dit meer voor te komen en dus een kwestie van een paar keer opnieuw van floppy booten te zijn.

grom....

Status
Please reply by conversation.
Back