Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

heb jij een klap van de molen gehad ofzo ?!?
spontaan rauw het moment pakken, soms erg vervelend, maar dan weer met hele leuke happy accidents tussendoor 

Het is een goede keuze geweest om zo te werken, natuurlijk is niet alles perfect en denk ik ook af en toe van hier had wel 128 steps tussenuit gekunt, of dit had ik beter zo kunnen doen, of als ik dit nog er bovenop had gezet dan.... Maar als ik dan daar ff doorheen prik en naar het groter geheel kijk, is het toch een homogeen album geworden die, voor mij, de spontaniteit en sfeer goed gepakt heeft. Ben er dus wel blij mee.
Geen coventioneel "dance" album, meer een "pak get moment" experiment![]()

of juist weer zaken "authentiek" wil doen (whatever authentiek dan in ije eigen perceptie is, wat ook daar volgen verassingen en decepties elkaar in rap tempo op) voor je het weet val je in valkuilen van wat je allemaal MOET doen om muziek te kunnen maken en ben je drukker met je setup en gear dan daarwerkelijk produceren
daarom ben ik blij dat ik hier wél een vibe en flow had waar ik niet werd afgeleid door al die zaken die eigenlijk volkomen onbelangrijk zijn en alleen maar voor vertraging en verwarring zorgen