casio dm100

Wat is er zo speciaal aan een casio van 10 euro?

Ja grote pret met dat ding. Ik denk dat ik op koningsdag met een pruik op de demo song ga spelen, dan heb ik dat tientje er zo uit! Volgens mij ben ik overigens de derde eigenaar, bovenop een laag nicotine zaten stickersmet kinderhandschift geplakt maar na wat TLC is tie weer als nieuw. Nu ben ik aan het bedenken of MIDI rendabel is voor dit ding, kost 90 euro dus dat is wel veel.

Ja grote pret met dat ding. Ik denk dat ik op koningsdag met een pruik op de demo song ga spelen, dan heb ik dat tientje er zo uit! Volgens mij ben ik overigens de derde eigenaar, bovenop een laag nicotine zaten stickersmet kinderhandschift geplakt maar na wat TLC is tie weer als nieuw. Nu ben ik aan het bedenken of MIDI rendabel is voor dit ding, kost 90 euro dus dat is wel veel.

Zit er geen Midi op? Het is toch een combinatie van een SK-1 en een MT-540? De MT heeft wel Midi.
Aan de andere kant heb je Midi tegenwoordig steeds minder nodig. Je kunt de tracks als audio opnemen en het dan alsnog als Midi bewerken.

Nee helaas niet. Ik weet niet precies waar het onderste deel op gebaseerd is maar de sampler is een afgeleide van de SK8. Maar het is van binnen echt een uniek apparaat, de MT voice en de (uitgeklede) SK8 voice zit op een pcb.

Back