Pieterjan - Identity

ABSTRSE

Nieuwkomer
Ik heb in deze topic nog nooit iets gepost maar bij dus bij deze. :)

https://soundcloud.com/vectrex/identity

mmm, niet heel slecht, maar echt fan ben ik niet.. Het algemene geluid klinkt niet zo lekker en het nummer op zich vind ik maar droogjes en magertjes.. Volgende keer beter, en langer ;)

Succes !

Goh, het begin belooft en d'r zitten zeker heel goede elementen in, maar van een'track' zou ik niet durven spreken. Mist wat structuur vind ik en bijgevolg een resultaat dat niet 'af' is. Je hebt hier 3 'stukken'. Er is nog werk aan de winkel maar de basis is er al.

Zeker niet slecht. Goede basis voor een track.
Ik krijg de associatie met een Nostalgische vroege 2000's DeepHouse sound. Luister je veel naar Terry Lee Brown Junior en zijn alter egos?

er zit wel heel veel galm op track waardoor et meer lijkt of ik dit in een hall/wc hoor ofzo

Ik heb in deze topic nog nooit iets gepost maar bij dus bij deze. :)

Het lijkt erop dat dat voor alle draadjes geldt. :D

Het eerste stuk vind ik top. Vanaf 1:18 is ook erg lekker.

Mix is gammel, veel reverb zoals al gezegd. En het lijkt alsof verschillende sporen elkaar behoorlijk in de weg zitten. Dus je mag nog even stoeien met de EQ. Maar veelbelovend dit. :okdan:

ik vind hem nu al tof!
ik denk wel dat er nog meer in zit, kleine dingetjes.
wat subtiele veranderingen in je loops etc
dan kan je hem ook langer maken zonder dat hij repetitief wordt.

Succes!
C

Zeker niet slecht. Goede basis voor een track.
Ik krijg de associatie met een Nostalgische vroege 2000's DeepHouse sound. Luister je veel naar Terry Lee Brown Junior en zijn alter egos?

Heb ik nog niet van gehoord maar dat ga ik maar eens checken dan! :okdan:

De meeste inspiratie haal ik van de jonges die uit de dubstep scene zijn voortgegroeid. Mount Kimbie, James Blake en dergelijke maar eveneneens de net iets hardere varianten als Blawan, Pariah, de combinatie van de twee (Karenn), Perc, MPIA3 en zo kan ik nog wel even verder gaan. :)

Het lijkt erop dat dat voor alle draadjes geldt. :D

Het eerste stuk vind ik top. Vanaf 1:18 is ook erg lekker.

Mix is gammel, veel reverb zoals al gezegd. En het lijkt alsof verschillende sporen elkaar behoorlijk in de weg zitten. Dus je mag nog even stoeien met de EQ. Maar veelbelovend dit. :okdan:

Klopt. De meeste tijd breng ik door in de 'Koop al eens een lekkere bak' sectie. :)

Bedankt voor de feedback allemaal! Ik ben momenteel bezig aan een soortgelijk nummer en was van plan nadien terug te grijpen naar dit en nog wat aan de mix te sleutelen. Nu weet ik waar ik kan beginnen! :)

Back