COSMIC NIGHTS 2014

Cosmic Nights

Nieuwkomer
Op ZATERDAG 17 MEI organiseren we de tweede editie van COSMIC NIGHTS in België met onvervalste "kosmische muziek".

Na het sfeervolle festival in het PLANETARIUM van BRUSSEL, vorig jaar, kiezen we nu opnieuw voor een unieke sfeervolle locatie. Het is de historische KARTUIZERKERK geworden van Sint-Martens-Lierde. (BELGIE)

De voorverkoop is gestart en de eerste tickets zijn al de deur uit. Alle praktische info vind je op Facebook:

https://www.facebook.com/CosmicNightsBelgium

We beloven je alvast een beklijvende en sfeervolle avond!

cosmic-nights.jpg

COSMIC NIGHTS 2014 - Definitieve Line-Up

COSMIC NIGHTS 2014 - Definitieve Line-Up

GOED NIEUWS voor de COSMIC NIGHTS 2014!
SERAPHINE STRAGIER zal mee optreden aan de zijde van RUUD RONDOU!
Seraphine is een bekende ‘klassieke’ celliste en harpiste maar die ook haar stempel drukt op moderne en experimentele muziek. Naast haar activiteiten voor de Brussels Philharmonic en in het Conservatorium, treedt ze op in bekende groepen als LAÏS, HANNELORE BEDERT en ZITA SWOON. En vele, vele, andere…! Ze is een echte all-round muziekdame.
We zijn dan ook heel blij dat we haar kunnen aankondigen op COSMIC NIGHTS 2014 en dit aan de zijde van RUUD RONDOU! De avond wordt er weer een stuk specialer door!
Hartelijk dank hiervoor, Seraphine!

Vorig jaar was ik er ook bij en vond dit een heel prettige ervaring.

Dit jaar weet ik nog niet zeker of ik weer van de partij zal zijn. Vorig jaar was ik pas rond 2u 's ochtends terug thuis. Op 18 mei doe ik opnieuw mee aan de 20 KM van Brussel en ik wil wel nog fris aan de start verschijnen.

Maar aangezien dit soort events niet zo vaak worden georganiseerd heb ik toch de neiging om toch aanwezig te zijn. Misschien dat de muziek me alvast in de juiste sfeer kan brengen. Ach, een podium plaats zit er wellicht net niet in denk ik ;)

Attachments

• Kopie  van WP_20130517_003.jpg
    Kopie van WP_20130517_003.jpg
    57,1 KB · Bekeken: 177
Leuk fotootje erbij van vorig jaar! Dit jaar zal het iets vroeger gedaan zijn. Zeker tegen middernacht! Tenzij we 'doorjammen' tot aan het ochtendgloren! (Gaan we niet doen!) :)

alea iacta est ... Dergelijke concerten zijn te zeldzaam om links te laten liggen. Vorig jaar was een voltreffer op een uiterst geschikte locatie. Kerken en kathedralen zijn vaak ook mooie locaties om muziek te maken/beluisteren.

Count me in.

The Pre-Sales of Cosmic Nights 2014 will end on Monday 12 May!

After this date tickets will only be available on SATURDAY 17 may at the cash desk of the Kartuizerkerk.

18 DAYS, 8 HOURS and 35 MINUTES before the next COSMIC NIGHTS!

So, don't wait too long to order your tickets!

Back