80's Esque (WIP)

Thanx.. :) en eh.. idd gitaartje moet er ook nog ff bij.. helemaal eightees :mega:

Lekker man!

Deze ga ik zeker nog een paar keer opzetten. Past inderdaad goed bij het weer van de afgelopen dagen.

Een paar puntjes van lichte kritiek:
- hoger midtonen zijn op bepaalde momenten wat oververtegenwoordigd. Wat automation toepassen op je eq op verschillende tracks om op verschillende punten verschillende elementen meer ruimte te geven helpt (of automation van ed filters)
- vocalen zakken wat weg in de mix. Misschien is dat met het bovenstaande al opgelost

Lekker man, sax is ook erg cool.

Als je van mij nog eens een bijdrage wilt weet je me te vinden....

Thanx voor de feedback Rob :)

Totale mix ga ik nog aan werken. Vocalen zitten nog niet helemaal lekker in de mix idd. Ben nog erg aan het zoeken naar van alles en nog wat binnen Ableton daar waar ik bij Cubase eigenlijk zo klaar was.
Heb in ieder geval nu maar besloten om Cubase toch te blijven gebruiken voor dingen opnemen naast Ableton.. synced perfect via SMPTE.. ´n beetje beste van beide DAW´s :)

Was nog voornemens een funky gitaartje op te nemen.. maar als je nog een funky gitaar dingetje kan inspelen met een wah erop.. lijkt me te gek.
Of zo´n lekkere funky `pluck´ + ´hammer on´ op je bas die ik afentoe kan gebruiken voor accentjes.. verras me maar :)

Back