Capital cities - Safe and sound (Dj REsound remix)

Dj REsound

Ingeburgerd
Te vet deuntje om te laten liggen... Later met wat werk ook nette vocals kunnen toevoegen. Hope ya like it. Zo ja, ff linken op SC is altijd leuk!

Ik neem aan dat je "liken" bedoelt in plaats van "linken"?

Eerlijk gezegd vind ik het wel meevallen met het vette. Maar het is dan ook een stijl waar ik niet bijster dol op ben. Ik vind het wel heel goed gemixed (voor zover ik dat kan beoordelen uiteraard). En hij stmpt ook wel lekker weg en ik weet zeker dat de doelgroep voor dit soort muziek een stukje groter is dan voor veel andere muziek die je hier hoort. Solodingetje hangt wel tegen het cheesy aan.

Tja, over muzieksmaak valt niet te twisten... ik vind het melodietje gewoon goed (hij blijft lekker hangen). Bedankt voor je positieve feedback over de mix (dat is voor mij het belangrijkste). Dat de soort van leadsolo wat cheasy aandoet... ja dat klopt. Het was een keuze waar ik over heb na zitten denken of het meerwaarde geeft, uiteindelijk wel gedaan.

Ik voel hem niet, krijg helaas een beetje het "bruiloften en partijen bradley op de tyros" gevoel er bij
Haalt het niet bij het orgineel alsof er een midi file is gerevoiced op een arranger

Back