Kevin
Tis niet te gleuven
Heb een vraag wil een nieuwe geluidskaart aanschaffen maar zit te twijfelen tussen de Aardvark Q10 en de Aardvark Direct Pro 24/96.....
Nu zie ik dat de specs bijna hetzelfde zijn (gaat niet om de in/outputs en wordclock maar om de AD/DA converters)
Wat ik wel van verschil zag was dat de Q10 als spec heeft staan THD (Total Harmonic Distortion) THD+N: .0005% @1kHz
en de Direct Pro 24/96 heeft staan THD+N: .002% @1kHz.
Wil dit zeggen dat de Direct Pro 24/96 dus beter is of niet ?
Ik weet dat de Q10 er mooier uitziet en meer In/Outputs en wordclock heeft en diverse dingen maar dan is dus het daadwerkelijke audio deel hetzelfde als de Direct Pro 24/96 behalve de THD....
Wie kan hier wat meer duidelijkheid scheppen voor mij ?
Kortom (gaat ie weer) is de Direct Pro 24/96 qua mogelijkheden het kleine broertje van de Q10 of is de Q10 qua geluid toch beter (refereer aan de THD).
Alvast bedankt!
M.v.g. Kevin
Nu zie ik dat de specs bijna hetzelfde zijn (gaat niet om de in/outputs en wordclock maar om de AD/DA converters)
Wat ik wel van verschil zag was dat de Q10 als spec heeft staan THD (Total Harmonic Distortion) THD+N: .0005% @1kHz
en de Direct Pro 24/96 heeft staan THD+N: .002% @1kHz.
Wil dit zeggen dat de Direct Pro 24/96 dus beter is of niet ?
Ik weet dat de Q10 er mooier uitziet en meer In/Outputs en wordclock heeft en diverse dingen maar dan is dus het daadwerkelijke audio deel hetzelfde als de Direct Pro 24/96 behalve de THD....
Wie kan hier wat meer duidelijkheid scheppen voor mij ?
Kortom (gaat ie weer) is de Direct Pro 24/96 qua mogelijkheden het kleine broertje van de Q10 of is de Q10 qua geluid toch beter (refereer aan de THD).
Alvast bedankt!
M.v.g. Kevin