• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diversen te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BananaWorld

Addicted to Music
Beste mensen,

Ik heb de laatste tijd wat spullen aangeschaft en dat maakt het een en ander overbodig voor mij. Daar heb ik in de verkoop:

- Yamaha CS1x € 225,-
- Roland MC303 € 180,-
- Danelectro daddy O € 50,- (overdrive pedaaltje)
- Flightcase voor JP8000 € 40,-
- Akai ME15F t.e.a.b. (hiermee kan je de velocity direct wijzigingen voor een viertal midikanalen)

Heb je interesse of vragen, stuur dan een pb of een reply in de thread (wel ontopic graag) :smeris:

M.v.g.
de Wereld van de Bananen!!

8) 8) 8~ 8)

flightcase

flightcase

Je hebt een flightcase voor je JP 8000.
Ik heb een Nordlead 2, past ie daar ook in denk je ? Hij is in ieder geval platter als de JP.

Heb je anders binnenmaten toevallig ?

Groetjes Niels

Ik heb de maten van de JP8000 en de Nordlead2 opgezocht.

Nordlead 865 x 265 x 105
JP8000 925 x 349 x 113

In principe zou het moeten passen, maar voor de zekerheid zal ik hem toch even opmeten.

Anders wil ik de flightcase wel overnemen voor mijn Ion... En Niels, ik heb onlangs mijn NL2 verkocht inclusief flightcase aan iemand die de flightcase niet gaat gebruiken, koop ik deze, koop jii de NL2 flightcase (die wat beter past dan deze) van dat figuur....?

Grtz,
Jeroen

Als jij die flightcase voor die Nordlead 2 kunt regelen voor 30 euro is dat ok. Anders neem ik die van Bananaworld.

Vet trouwens zo'n Ion volgens mij.

Volgens mij moet dat wel lukken, ik mail hem vanavond en dan laat ik je het weten.

Grtz,
Jeroen

Hier dan de binnenmaten van de flightcase:

99 cm x 33,5 cm x 11 cm.
De knoppen drukken in het schuim, dus daarom kan er een iets dikkere synth in.
De JP8000 pastte er in ieder geval in en die is redelijk dik.

eum, is het afhalen, of worden dingen ook via *evil*post verstuurt of iets dergelijks?

greetz

cloudy

In pincipe kan alles natuurlijk via de post verstuurd worden. Ik heb zelfs de originele verpakking van de CS1X nog.

Maar afhalen is ook geen probleem. Ik woon in de buurt van Nijmegen, maar Amsterdam is ook geen probleem

:confused: (door de week op kamers in Amsterdam en in het weekend in de buurt van Nijmegen).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back