Tech_A- - Chillin' In My Industry

Tech_A-

Muzeak-Freak
Hoi,

Ik heb een oud instrumentaal triphopnummer van mij genaamd Chillin' In My Room geremasterd en ge-edit. Het eindigt nu in industrial/techno weetikveelwat vandaar ook de naam verandering.

Het is een heel erg relaxerend nummer heb ik gehoord van anderen en vind ik zelf. Ik denk alleen dat het geluid niet helemaal top is.

Ow. Ik wil me trouwens nog even verontschuldigen voor het feit dat ik zo weinig naar andermans muziek luister, maar ik zit op 56k en das echt kut. Als ik binnenkort een betere verbinding heb doe ik ook mee :)

Paul.

Bij deze dus ook de link :stupid ...
http://www.Misschien.tk en dan naar de .Sound link...

Laatst gewijzigd:
Re: Tech_A- - Chillin' In My Industry

Origineel geplaatst door Tech_A-
Hoi, Ik heb een oud instrumentaal triphopnummer van mij genaamd Chillin' In My Room geremasterd en ge-edit. Het eindigt nu in industrial/techno weetikveelwat vandaar ook de naam verandering.
Het is een heel erg relaxerend nummer heb ik gehoord van anderen en vind ik zelf. Ik denk alleen dat het geluid niet helemaal top is.

Tsjee, DAT kan natuurlijk ook: een oud nummer van je eigen "opnieuw" uitbrengen.. Stom, heb ik eigenlijk nooit echt over nagedacht! Ik ga m'n oude MD's, e.d. toch maar weer eens afluisteren (als ik dat durf..) Wie weet zit er nog iets bruikbaars tussen! Thanx voor de tip!!
Ben eigenlijk benieuwd hoe 't 'ouwe' nummer van je klinkt.
Maarre, nu moet ik er alleen toch nog even wat kritiek op geven..
Waar is dat nummer van je?? Een linkje zou prettig zijn.. ;)

K U T .... das al de 2e keer vandaag (op een ander forum ook) :stupid

http://www.Misschien.tk en dan naar de .Sound link...

Overigens doe ik dat trouwens vrij vaak: oude nummers overnieuw doen. In mijn geval is dat echter meestal vrij makkelijk aangezien ik vooral digitaal werk, software dus.
Ik heb ook oude gitaarnummers en daar zie ik iets meer tegenop om dat helemaal opnieuw te gaan opnemen enzo. Ik ben het echter wel van plan :)
Ik heb de oude versie trouwens al weggegooid geloof ik. Maar de veranderingen zijn niet zo enorm groot. Vooral het einde is vetter en het geluid ietsje verbeterd.

Paul :D

:D Misschien iets minder LSD??

Affijn, over je track: lekker wazigjes allemaal, hou ik wel van!
Alleen vinnik het orgel/synth-hoofdgeluidje wat aan de harde kant (teveel mid-tones?), dit vind ik een "probleem" dat bij veel tracks die hier geplaatst worden en het zgn. orgelgeluid gebruiken voorkomt. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn pc-speakertjes liggen..
Ik zou hier & daar misschien nog wat spacy geluidjes of zachte stemmen met veel reverb, e.d. toevoegen ofzo.
Hoewel je zo ook wel in een trip(je) kan komen..

Back