• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis MMT-8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
grijs, os 1.07. heeft 2 jaar geleden een opknap beurt gehad. ziet er perfect uit alleen het achterplaatje zit een beetje los.

Ik heb er zelf heel weinig mee gewerkt, bij een gear ruil en ik heb vrij snel daarna een mpc gekocht...

Hey Oxoid,

Die MMT-8, hoe voer je die met gegevens? Ik heb begrepen dat het geen step-sequencer is, dus een beetje strakke sequence vergt nogal wat van je zenuwbanen. Los daarvan neem ik aan dat je 'em gewoon een MIDI-sequence uit de computer kan voeren.
Nou las ik ook nog ergens op een Google-forum dat jeje sequences kunt opslaan op cassettetape. Klopt dat; zwaar kicken. Brings back memories aan m'n ouwe MSX-computer. God wat een armoe was dat.

Verder, wat doe/deed jij er mee, ik neem aan ddat 'ie bij uitstek geschikt is voor live-performance. even voor de goeie orde, ik ben toetsenist in een band, dus bij lange na niet zo'n megabite-vreter als de meesten op dit forum. Ik zou hem evt. goed kunnen gebruiken voor extra melodie-lijntje waarvoor ikzelf een handje mis.

'K ben benieuwd naar je antwoord.

Je kan er inderdaad een tape drive aan hangen, ik heb hem zelf niet heel veel gebruikt, maar meestal gewoon inspelen via midi inderdaad.

Heb misschien een koper trouwens.

Ik heb de mijne nogmaar pas;
ik speel alles in (ook beats) en quantize achteraf..
Saven via TAPE of SYSEX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back