Atari 1040ST met Cubase

Status
Please reply by conversation.
Je kunt er ook gewoon hedendaagse, USB muizen en toetsenborden aanhangen.. maar dan moet je ff zo'n PS2 to USB adapter kopen.. :)

Oh.. en je gaat natuurlijk ook nog een midi-interface, geschikt voor win 98 nodig hebben.. :D

PT-C196L-usb-ps2-adapter-g.jpg

big_usb-muis-plug.jpg

Waarom niet gewoon ff op je moderne PC installeren?
Of zit er geen lpt port meer op? Een floppy usb drive bestel je voor een paar centen op ebay, of vraag een bejaarde om de installer ff op USB te zetten

en al helemaal geen guru meditation :D

:D Maar sowieso is de ST king of terror.. je aanslaggevoelige synth in Cubsase opgenomen hebben... en dan last krijgen van bommen :erm::D

Geloof dat LT dees hieronder nog wel een paar keer zal ondergaan 8D

Windows_9X_BSOD.png

Where's the any key? :?

Die Atari had ik al gezien op Marktplaats. Nu zit ik met een PC versie van Cubase, was een duur setje toch. Ik ga het nu ook niet veranderen he. De titel van deze draad mag ook anders eigenlijk gezien ik compleet van gedachten ben veranderd. :D

J.Baars, de hele resem is goed! Dan kan ik meteen vooruit zonder nog alle tweedehands sites af te schuimen.

Ik kan eventueel nog een Terratec EWS64 XL doneren.. moet binnenkort toch nog naar Jeroen :) Erg leuke geluidskaart en tevens vintage sampler.. + 2 x midi in/out :okdan:

Ik kan eventueel nog een Terratec EWS64 XL doneren.. moet binnenkort toch nog naar Jeroen :) Erg leuke geluidskaart en tevens vintage sampler.. + 2 x midi in/out :okdan:

Neuh heb genoeg aan m'n Akai dinosauriërs :okdan: Maar bedankt voor het voorstel.

@ liquidthrust
Hier een 20-jarige met Cubase Audio XT (3.04) uit '96 op Windows 98. Cubase zoals ik het graag zie is "simpel" en effectief.

Cubase 2.8 / Audio XT schijnen ook vaak zat gebruikt te zijn bij hardcoreproducties uit midden jaren 90: en ook bij Ferry Corsten nog eind jaren '90: .

Handig om tijd te besparen: op de eerste video is Cubase vanaf 17:20 te zien, op de tweede vanaf ca. 4:30.

thanks, ik hoor het wel ;)

Status
Please reply by conversation.
Back