[Techno] Solid - Schandalig

Lekker! Een paar schoonheidsfoutjes, maar verder ok. ;)

Op 0:26 ~ 0:28, 1:07 ~ 1:09, 2:17 ~ 2:19, 2:58 ~ 3:00 die drums wegdraaien/filteren (vooral weer 'terug') kan ietsjes mooier, en zeker de 1e paar keren lijkt het of 't wegdraaien/filteren net te vroeg/laat gebeurd=> niet helemaal in de maat.. (lijkt?)
Op 1:23 ~ 1:35: die delay over dat synth geluidje loopt niet helemaal lekker in de maat.
En voor de rest vinnik sommige synthgeluiden/melodieen qua toonhoogte niet helemaal bij elkaar passen.
Maar dit is allemaal nogal muggeziften (net als nu gaan zeggen dat het muggenziften is.. :D ) en niet storend..
Dus...

thanks voor het zo oplettend luisteren naar mijn track. Ik ga wat doen aan die filter, zodat die beter getimed is.

He, ga es weer Underworld muziek maken. Dit heeft nu wel zo lang genoeg geduurd he. ;)

Maar die filterfoutjes maakt het voor mij wat levendiger hoor. Opzettelijke foutjes heeft ook z'n charmes af en toe. :)

Underworld muziek. Dat vat ik op als een compliment :)

Tja, waar ik eigenlijk mee bezig ben is het volgende .... ik wil eens een keer een plaat gaan uitbrengen, en ik zit er een beetje mee wat voor tracks ik daarvoor moet hebben. Loop-based techno zoals deze 'Schandalig' en zoals 'Schaapscheerder' of wat meer melodieuzere techno, of tracks zoals 'Prefo'.

Ik vind het allemaal geweldig om te maken, maar eigenlijk weet ik dus niet echt wat ik moet, en ik weet al helemaal niet of de kwaliteit goed genoeg is.

Maar misschien moet ik gewoon niet teveel nadenken en gewoon een paar demo-cd's versturen binnenkort.

Aardige track,Zou Dave Clarke hem ook goed vinden?:engel:
Persoonlijk vind ik de groove goed , maar de synth geluiden kunnen wel meer levendig.
Dat filter geluidje ,dat op 1:52 begint, zou ik op een andere toonhoogte doen.
Wat heb je voor een sequencer gebruikt?*D
Ik denk zo te horen een hardware sequencer , in ieder geval geen cubase-achtige(logic etc.).
Solid check mijn [techno] track als hij vandaag of morgen hier staat .

dc_decks.jpg

Foto: Dave clarke behind the decks

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door kymo
Aardige track,Zou Dave Clarke hem ook goed vinden?:engel:
Persoonlijk vind ik de groove goed , maar de synth geluiden kunnen wel meer levendig.

Wat bedoel je met 'levendig'? :)

Wat heb je voor een sequencer gebruikt?*D
Ik denk zo te horen een hardware sequencer , in ieder geval geen cubase-achtige(logic etc.).

Cubase SX :D

Wat deed je denken dat ik een hardware sequencer gebruik?

wel een geinig versje de beatline is in elk geval oke de rest heb ik nie echt nog gehoord
(bestaat het woord beatline? maar je weet vast wel wat ik bdoel)

Lekker hoor!

Ik heb niet zoveel verstand van hoe een nr in elkaar hoort te zitten enzo, maar ik wil je gewoon ff zeggen
dat als ik dit op een feessie hoor dat de voetjes wel los gaan komen.

En ga dr aub niet over in zitten dat de kwaliteit niet goed is, want dat is dikke prima!

nog maar es op de play knop drukken....:okdan:

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Maar misschien moet ik gewoon niet teveel nadenken en gewoon een paar demo-cd's versturen binnenkort.

Inderdaad

Origineel geplaatst door Solid_Snake
Wat bedoel je met 'levendig'? :)

Cubase SX :D

Wat deed je denken dat ik een hardware sequencer gebruik?

op de eerste vraag met levendig bedoel ik iets wat meer gevoels matig is dan dat ik het onder woorden kan brengen
dat geluid wat op 2:46 komt vind ik wel levendig de rest vind ik houterig klinken(die 2 eerste synth geluidjes)
ik zal het wel niet begrepen hebben ofzo .

De tweede vraag

heb ik me vergist

Yeah! *applaus*

vind 'm ook errug lekker! Jammer dat 'ie zo kort is ;) Ben ook wel benieuwd naar de gear-list die je hebt gebruikt voor dit nummer...

dreunt lekker... en is best okay op de foutjes na dan ga zo door

Peez Tron

Back