• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai EWI3020

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Aottens

Stamgast
Te koop aangeboden:

Een in schitterende staat verkerende Korg MS-20 mini. Hij past, helaas, niet echt in mijn setup en daarom wil ik er vanaf. 475 euro is de prijs!

Ook heb ik een mooie Akai EWI-3020 met een 3030m module te koop staan, 175 euro.

En daarnaast heb ik nog een mooie Yamaha WX-11 windcontroller te koop, ook voor 175 euro.

Voor vragen, opmerkingen, foto's, onderhandelingen, stuur even een berichtje :)

Last edited by a moderator:
Prijsverlaging voor de MS-20 mini. Nu €450! Helemaal compleet in originele doos, kabels, boekjes en bon!

Niemand die zo'n schitterende Korg MS-20 mini wil hebben voor zo'n mooi bedrag? Kick!

De MS-20 mini en de WX-11 zijn al lang weg. Ik heb nog een mooie Akai EWI in de aanbiedingen voor 175 euro!

Kom maar op met die berichtjes ;)

Niemand die deze schitterende EWI over wil nemen? 165 euro is de laagste prijs! Echt een koopje voor zo'n mooie set!

Nog een pricedrop dan maar! De Akai EWI gaat voor 150 euro de deur uit!

Mod, kan de titel aangepast worden naar Akai EWI3020? Alvast bedankt!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back