• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: analoge drums - allen & heath -x0xb0x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

G303

Registered Abuser
wegens plaatsgebrek mogen volgende vriendjes een nieuw baasje zoeken:

syncussion DRM 1 - analoge hands-on drumsynth, de eerste versie, klinkt lekker rauw - volledig in orde - 350€

Jomox airbase 99 - analoge drums in rack-vorm, volgens mij beste benadering van de 808 en 909, met veel geheugen dus talloze kits maken en opslaan! in goede staat
350€

Allen & heath ZED 14 - nieuwstaat, neemt gewoon teveel plaats in..
300€

x0xb0x met bass mod - de karakteristieken van de x0xb0x blijven bewaard maar hij kan wel meer sub geven. wat specifiek is aan deze versie is ook dat het geluid volledig weggefilterd kan worden wanneer je de cutoff volledig dichtdraait, gaat weg omdat ik er gewoonweg teveel van heb.. qua geluid nog steeds het dichtst bij de echte TB, heb net de TB-3 uitgetest en deze komt niet eens in de buurt..
380€

erg robuuste flightcase van DAP met een 8 a 10 units vooraan en kantelbare bovenkant waar nog eens 8 of meer units inpassen eventueel met racklight er bij in - ziet er niet echt mooi uit aan de buitenkant maar geen bijzondere schades aan.
100€

momenteel even geen ruilvoorstellen, ik wil eerst wat plaats maken..

fotos op aanvraag beschikbaar, ik probeer er binnenkort al enkele te posten

fotos posten lukt niet precies.. zal wel aan mij liggen.. maar bij pm met je mailadres stuur ik ze onmiddellijk even door ;-)

deze mag dicht, meeste is verkocht, de rest verhuist binnenkort naar een nieuw topic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back